רכישת מזגנים

רכישת מזגן חדש

לכל הדחיינים שבנינו, אלו שחשבו שהם יוכלו להעביר את הקיץ בלי מזגן, או עם מזגן מקרטע, לכל מי שנזכרו קצת מאוחר, וסתם למי שממש חם לו – המדריך הבא הוא בשבילכם. כיצד לבחור בצורה נכונה מזגן?

רכישת מזגן כולל התקנה

אז מה חשוב שנבדקו בבואנו לרכוש מזגן חדש?

מחיר – אמנם זה לא הדבר הכי חשוב, אבל אין ספק שזה יהיה אחד הקריטריונים שלכם בבחירת המזגן. וחשוב לעשות השוואה של מחירים של הדגם אותו תרכשו בין חנויות ומשווקים. בעידן האינטרנט מאד קל לבצע השוואת מחירים.

המלצות – כשאנו רוכשים מזגן, אנו בונים עליו לשנים ארוכות, ולא רוצים לרכוש איזו "מציאה" שתעבוד קיץ אחד בקושי, ונצמא את עצמנו תקועים מזיעים באמצע אוגוסט כי המזגן הזול, שהיינו בטוחים שהוא מציאת חיינו הפסיק לעבוד. כשאתם באים לקנות מזגן תבדקו מישהו המשווק או נותן השירות, ונסו לקבל עליו המלצות מאנשים עליהם אתם סומכים.

רכישת מזגנים

תו תקן – יש בשוק חברות רבות שמייבאות מזגנים, ולמעשה כל אחד יכול לעשות זאת באופן עצמאי. הדבר גורם לכך שיש הרבה חאפרים, והרבה מכשירים שאינם עומדים בסטנדרטים הרצויים. תו תקן ישראלי מלא יבטיח לכם שלחברה ממנה אתם קונים יש אישור, ומבטיח לכם מזגן איכותי שיחזיק זמן רב.

התקנה – כדי להתקין מזגנים, יש צורך להביא מתקין מזגנים מקצועי. לא כל אחד יכול להתקין מזגן. נדרשת לכך מיומנות וניסיון. מתקין מזגים מקצועי הוא כזה שעבר הכשרה לכך. זכרו שברגע שהתקנתם את המזגן, כל בעיה שתהיה איתו תדרוש הזמנת טכנאי- זהו לא מכשיר שתוכלו לקחת איתכם חזרה לחנות, ולכן כדאי למצוא מתקין מזגנים מקצועי.

שירות – כשאתם רוכשים מזגן, חשוב לוודא שאתם מקבלים תעודת אחריות, ולבדוק היטב מול מי עובדים במידה ויש תקלות. שלא יווצר מצב בו אתם פונים למשווק שמפנה אתכם אל אותו מתקין מזגנים שעשה עבורכם את ההתקנה, והוא בתורו יפנה אתכם ליצרן…

שיהיה קיץ קריר ונעים!