מספר מקוצר כוכבית

מספר טלפון מקוצר

מספר הטלפון הקיצור הוא סוג של מספר טלפון מקוצר המצריך חיוג רק את הספרות המתאימות למספר הרצוי. מספרים אלו מסווגים גם כמספרי סלולר על ידי ספקים.

מספרי טלפון מקוצרים קיימים כבר די הרבה זמן, אך רק בשנים האחרונות התחלנו לראות אותם בשימוש יותר ויותר. מטרת מספרי טלפון מקוצרים היא לעזור לאנשים לחסוך זמן בכך שהם יחייגו פחות ספרות על מנת להגיע לאדם או לחברה הרצויה

מספר טלפון כוכבית מקוצר הוא מצוין עבור עסקים. ללקוחות קל מאד לזכור את המספר שלכם ולחייג בעת הצורך.

מספר טלפון מקוצר (ATN) הוא מספר תלת ספרתי המשמש עבור SMS ותקשורת קולית.

משתמשים ב-ATN למען הקיצור, מה שמשפר את מהירות התקשורת. אין לבלבל ATNs עם קודים קצרים, שהם בדרך כלל באורך ארבע ספרות.

מספר מקוצר כוכבית

מספר טלפון מקוצר או ערכת חיוג מקוצר הם הקיצורים של מספר טלפון המשמש באזור גיאוגרפי מסוים.

מספר טלפון הוא קיצור של מספר טלפון שבאמצעותו ניתן להגיע לאותו אדם מכל מקום בעולם. מספרים אלו בדרך כלל ארוכים יותר ממספרי טלפון מסורתיים. מספרים מקומיים בני 10 ספרות הם ארוכים, וקשה לזכור אותם, כך ששימוש בקיצור חוסך זמן ומקל על החיוג.

טלפונים

הטלפונים התפתחו מאוד מאז שהוצגו לראשונה. כעת הם ניידים במיוחד ונוחים לשימוש, תוך שהם מסוגלים לספק טכנולוגיה מקפיצה קדימה. לדוגמה, טלפונים רבים יכולים לשמש כעת כמצלמות דיגיטליות, מכשירי וידאו, מקליט קול והתקני אחסון נתונים.

הרעיון של מספר טלפון מקוצר הוצג לראשונה בשנות ה-80 על ידי Bell Telephone Company בארצות הברית. עם זאת, הוא מעולם לא נלקח על ידי אף מדינה אחרת לשימוש מסחרי ולכן נותר ללא שימוש במשך זמן רב.

כיום, עם התפתחות הטלפונים הניידים והצורך לשחרור מספרי טלפון נוספים לשוק, רעיון זה זכה לביקורת מחודשת על ידי חברות רבות ברחבי העולם, אך עדיין אינו פופולרי מכיוון שהוא עדיין לא הכרחי בגלל מחסור בנייד מספרי טלפון ב

מספר מקוצר

אתה יכול להמציא מספר טלפון מקוצר משלך אם אתה רוצה לשמור על פרטיותך.

חברות מסוימות בחו"ל מציעות מספרי טלפון מקוצרים מותאמים אישית ללקוחותיהן, אך שירותי מספרי טלפון מקוצרים אלו אינם בחינם. חלקם הם רק כמה דולרים לחודש, אבל עבור שירותים אחרים אתה צריך לשלם עמלה חד פעמית של $199.

אם אין שירות זמין באזור שלך, אז אתה תמיד יכול להמציא קיצור משלך ולהשתמש בו כמספר איש הקשר בכל פרופילי המדיה החברתית ואתרי האינטרנט שלך.

מספר טלפון מקוצר הוא מספר טלפון שחוסך מקום על ידי הסרת קידומת החיוג והחלפתו ב-1.

מספר טלפון מקוצר מורכב בדרך כלל מ-10 ספרות, אך חלק מהמספרים קצרים יותר.

זה מכונה גם "STD-NPA" או "SNPA".

מספרי טלפון מקוצרים (ATN)

מספרי טלפון מקוצרים (ATN) מאפשרים לך לזהות מספר טלפון כשייך לחברה ספציפית.

אלה מורכבים בדרך כלל משלוש אותיות.

ל-ATN תהיה הקידומת "5" או "6" ואחריה אות אחת ולאחר מכן שתי ספרות.

לאחר מכן, הקידומת הבינלאומית ולאחר מכן הקידומת המקומית.

מספר הטלפון המקוצר הנפוץ ביותר הוא ראשי תיבות של 10 הספרות המייצגות את המספר.

ישנם מספר קיצורים נוספים שניתן להשתמש בהם כדי להתייחס למספר טלפון. הם:

• קיצורים נפוצים, כגון 415 ו-415-555-1212. מספרים אלה יזהו על ידי כל גורם שמכיר את קידומת 415 בקליפורניה, או יודע ש-415 הוא אזור החיוג בסן פרנסיסקו ו-555-1212 הוא המספר של מרכז הקניות Emporium.

• קודים קצרים, כמו 1-800-FLOWERS, המייצג 1-800-356-9377. המספרים האלה יזהו על ידי כל מי שהתקשר לחנות הספציפית הזו בעבר או ראה את המודעות שלו בטלוויזיה או ברדיו

מספרי טלפון קצרים

מספרי טלפון קצרים, נוחים וקלים לזכור הם יתרון לעסקים.

הלקוח אינו צריך להשתמש באפליקציה כדי לחייג את המספר ובמקום זאת יכול פשוט לחייג אותו כמספר רגיל. ועסקים גם לא צריכים לשלם עבור מספרי פרימיום שהם יקרים יותר מהסטנדרטים.