זימון תורים

תהליך של זימון תור אצל רופא ילדים:

בחלק זה של הבלוג אפרט את תהליך זימון התורים אצל רופא ילדים. איני רופא אך הניסיון שלי לאורך השנים ככתובת מומחה נכנס לא מעט פעמים אל תוך רפואת הילדים בישראל.

פרטי

זימון תור אצל רופא ילדים פרטי הוא פשוט ומהיר. מתקשרים למספר הטלפון שברשותכם שתוכלו להשיג במגוון רחב של דרכים – באתר המרפאה "בחירת רופא" – וקובעים תור. במידה ויש לכם מקרה חרום אמיתי ודחוף מומלץ על ידי רוב הרופאים – ככה אני מבין – לקחת את הילד למיון של בית החולים הקרוב או להזמין אמבולנס במקרה הצורך.

במקרה ויש ברשום רופא ילדים שיצרתם קשר עמו דרך הטלפון מזכירה או איש קשר שקובע לו את הפגישות תוכלו לתאם פגישת בדיקה/ייעוץ/אבחנה או טיפול גם מהיום להיום. זכרו שבמקרה כזה באם אתם רוצים לדבר עם הרופא ישירות בקשו מהמזכירה/איש קשר דרך ישירה ליצור עמו קשר. לרוב לא תהייה בעיה כלל עם בקשה שכזו.

זימון תורים למרפאה

קופת חולים

בקופות החולים ניתן לקבל שירותים מיוחדים של רופא ילדים או בתחום רפואת ילדים דרך זימון תורים במענה הטלפוני או דרך האינטרנט. ישנם מקרים רבים בו תהיו זכאים למגוון טיפולים ותורים אצל מומחים בחינם או בהשתתפות עצמית נמוכה. לדוגמא בקופות החולים ישנם אפשרויות בתחום טיפול בהתפתחות הילד לקבל מתן שירותים וטיפולים כגון פיזיותרפיה או טיפולי תקשורת, אפילו רכיבה טיפולית על סוסים במחירים נמוכים מאד. מומלץ לברר בקשר לכל טיפול שלו, דרך קופת החולים שלכם אתם זכאים.

מרפאה

יש מגוון רחב של מרפאות ובתי חולים בהם עובדים אלפי רופאי ילדים בהשתתפות עם קופות החולים השונות. ישנה פריסה ארצית רחבה ואלפי מטפלים מומחים בתחומים השונים במספר רחב של מוסדות רפואה ומרפאות בישראל.

חו"ל

במקרים מיוחדים ונדירים תוכלו לקבל תור אצל רופא ילדים מומחה בחו"ל. במקרה ותצטרכו או תרצו. זימון תור כזה הוא בדרך כלל בצורה פרטית אך יש מקרים יוצאי דופן. מומלץ לנצל -אם יש לכם זכאות- זימון תור אצל רופא ילדים מומחה בחו"ל אשר יכול לעזור למצב הילד/ה שלכם במקרים דחופים.

חצי פרטי

ישנה גם פריסה ארצית של רופאי ילדים אשר מקבלים מטופלים במרפאות פרטיות אך בהשתתפות קבועה עם קופות החולים. כמו כן מומלץ לבדוק האם יש לכם זכאות ולרוב יש -לפחות פעם אחת בשנה- לבדיקה אצל רופא ילדים מומחה גם מהיום להיום במרפאה פרטית, עם החזר כספי מקופת החולים שלכם. זכאות זאת גם מומלץ לנצל במקרה הצורך.