פמילי אופיס

היתרונות של שירותי פמילי אופיס עבור ניהול עושר וממון

משפחות עשירות עם הון עצמי גבוה יכולות וצריכות לנצל את היתרונות של שירותי פמילי אופיס. זהו שירות ותיק וייחודי שזוכה להצלחה בכל רחבי העולם כבר עשרות שנים, אך לאחרונה הוא מקבל ביטוי גם בישראל. פמילי אופיס הוא שם כולל לחברות שמספקות שירותי ניהול של נכסים ובין היתר הוא גם מסייע לטיפול בהיבט המשפטי של סוגיות מורכבות.

היתרון העיקרי של שירותי פמילי אופיס עבור ניהול עושר וממון הוא המקצועיות. בעזרת שירותי פמילי אופיס ניתן לשפר את הביצועים של אפיקי השקעה מסוימים, להגדיל את התשואה מההון הקיים ולדאוג לאינטרס הפיננסי של המשפחה בטווח הקצר והארוך. השירות מרכז את כל נכסי המשפחה תחת קורת גג אחת וכך עוזר ללקוח לבצע התאמות ושינויים. זהו שירות שחוסך זמן ומאפשר ללקוח להפנות את המשאבים שעומדים לרשותו לטובת משימות נוספות.

פמילי אופיס

מעבר לכך, היתרון של שירותי פמילי אופיס בא לידי ביטוי גם ברמה המשפטית והקונקרטית. בעזרת השירות ניתן לנסח טוב יותר צוואות, הסכמי ממון ועזבונות ולדאוג לדורות הבאים. שירותי פמילי אופיס מאפשרים להשאיר את ההון ואת העושר בתוך המשפחה והם אטרקטיביים גם עבור לקוחות עם הון יחסית קטן.

למה להשתמש בשירותי פמילי אופיס?

מכל היתרונות לעיל קל להבין מדוע להשתמש בשירותי פמילי אופיס. ניתן להתנהל מול חברות מקצועיות בתחום על בסיס תמלוגים ודמי ניהול, או לבחור חברה שקובעת מחיר אחיד עבור השינוי. הנקודה העיקרית צריכה להיות בחירת שירותי פמילי אופיס אמינים וקבועים. רצוי להשוות בין חברות שמציעות את השירות, להגדיר בשלב מוקדם את הצרכים והמטרות ולא לשכוח לשלב בין אפיקי השקעה שונים.

רצוי להשתמש בשירותי פמילי אופיס כי לעיתים קרובות מדובר על הדרך הטובה ביותר לבצע בדיקת נאותות של אפיקי או נישות השקעה. בניגוד ללקוחות רגילים שיכולים להרשות לעצמם רמת סיכון גבוהה יחסית, ניהול עושר מחייב התאמה של כל מכשיר השקעה או מדיניות לפרופיל הסיכון המבוקש על ידי המשקיע. כך ניתן לבצע ניהול ממון אטרקטיבי וליהנות מתשואה גבוהה ויציבה.