רופא שיניים

רופאי שיניים

רופאי שיניים הם אנשי מקצוע רפואיים המתמחים במניעה וטיפול בבעיות פה ובסיוע ביצירת בריאות השיניים.

הם בודקים שיניים, מטפלים במחלות, ממלאים חורים, מתקנים שיניים שבורות, מסירים תפרים מהחניכיים או השפתיים ומכינים שיניים לפלטה.

אנשים המבקרים במרפאת שיניים אצל רופא שיניים עשויים שלא להיות מודאגים לגבי השיניים שלהם כמו שהם חווים כאב. אבל יש חדשות טובות למי שחושש מהמקדחה. רפואת השיניים המודרנית עברה דרך ארוכה – הודות להתקדמות בטכנולוגיה וחידושים בחומרים – וישנן דרכים רבות להימנע מאותה תחושת קידוח לא נוחה.

רופא שיניים

הטכניקה הפופולרית ביותר כיום נקראת "רפואת שיניים ללא מקדחה". זהו חלק מהקונספט של טיפול שיניים זעיר פולשני, והוא כרוך בטיפול בעששת באמצעות מריחת סתימה במקום קדיחה בשן עצמה והחדרת סתימה.

עבור אותם מטופלים הזקוקים לעבודה נרחבת יותר, כגון ניתוח טיפול שורש או הסרת שן נגועה, רפואת שיניים ללא מקדחה יכולה לספק הקלה על ידי הגבלת הטראומה הפיזית על השיניים והפה.

לרופאי שיניים יש הרבה אחריות, אבל הם גם יכולים להשתמש ביצירתיות ובכישורי פתרון בעיות שלהם.

רופאי השיניים אחראים לבריאות המטופלים שלהם. הם גם צריכים להיות בקיאים בטיפולים, תרופות וביטוח. ייתכן שהם יידרשו לעשות מחקר או ללמד אחרים על בריאות השיניים וכן לקיים דרישות משפטיות ורישיונות מסוימים.

מטפלים בשיניים

רופא שיניים כללי הוא ספק שירותי בריאות המתמחה בבריאות הפה. רופאי שיניים כלליים מאבחנים ומטפלים במחלות ומצבים של השיניים, החניכיים והפה; לספק הוראות היגיינת שיניים; לחלץ שיניים (כריתת חזה); להחליף שיניים חסרות בשתלים דנטליים או תותבות; לבצע טיפולי שורש כדי להציל שיניים חולות; להשתתף בפעילויות אבטחת איכות הקשורות למומחיות שלהם.

רופא שיניים צריך להיות בעל ידע רפואי בסיסי לאבחון וטיפול בפציעות, מחלות ומצבים אחרים של הפה, השיניים והחניכיים.

מרפאת שיניים היא מרפאת שיניים המספקת מגוון טיפולי שיניים. תפקידו של רופא שיניים הוא לבחון את השיניים והפה של אנשים, ולהחליט איזה סוג טיפול יש לתת.

ייתכן שלחלק מהלקוחות אין ביטוח לטיפולי שיניים, כך שיכול להיות להם קשה להרשות לעצמם הליכים כגון סתימות או הלבנת שיניים.

אפשרויות התשלום משתנות בהתאם למרפאה, אך רבים מציעים תשלומים חודשיים גמישים במקום לדרוש תשלום ראשוני אחד מראש.

לקבל המלצות על טיפולים ורופאי שיניים אתם מוזמני לבקר באתר : https://online-dentist.org/