תקליטן

תקליטנים

תקליטן הוא אדם שמנגן מוזיקה במסיבות ואירועים. הם מנגנים את הרצועות ושומרים אותם בזמן עם פעימות המוזיקה, מה שגורם לה להישמע חלק ומתמשך.

התקליטנים הראשונים היו מקהילות אפרו-אמריקאיות בשיקגו, ניו יורק, ממפיס ודטרויט. הם השתמשו בציוד מוזיקלי משלהם כמו פטיפונים כדי לעזור לאנשים לרקוד במסיבות.

כיום, תקליטנים רבים משתמשים במחשבים במקום בפטיפונים כדי להשמיע את המוזיקה. עם שינוי הטכנולוגיה הזה, תקליטנים הפכו פופולריים מאוד במועדונים ובחגיגות מסיבות בכל רחבי העולם

תקליטן

מסיבה

תקליטנים חשובים ביצירת מצב הרוח של מסיבה או אווירה של מועדון. הם בוחרים איזה שיר לנגן ומתי לנגן אותו, הם קובעים את הקצב שבו הם מנגנים מוזיקה וכמה גבוה או נמוך עליהם לערבב מוזיקה.

ישנם שני סוגים עיקריים של תקליטנים, דהיינו מפיקי תקליטנים ותקליטנים מבצעים. הם אחראים להשמיע צלילים שאחרים חולקים בזמן ובמרחב למטרות בידור. תקליטנים ידועים כוללים את דיוויד גואטה, קלווין האריס, אביצ'י, Deadmau5 ומרשמלו.

תקליטן הוא האדם שאחראי להשמעת מוזיקה במפגשים חברתיים רבים כמו חגיגות, חתונות ומסיבות. לעתים קרובות, תקליטנים נוכחים גם כדי להציג ולהשמיע מגוון מנגינות המתאימות לסוג האירוע.

די ג'יי DJ

מקצוע הדיג'יי קיים עוד מימי הדיסקו, אבל בתקופה המודרנית יש כמה הבדלים גדולים בין איך שהדברים היו פעם ואיך שהם היום. ברוב מועדוני הלילה בימינו, תקליטנים משתמשים בציוד כמו CDJs כדי לתפעל קבצים דיגיטליים המאוחסנים בכוננים קשיחים של המחשב. לדי ג'יי יכול להיות גם תוכנת מחשב נייד שמאפשרת לו לעשות דברים כמו לערבב שירים ביחד בצורה חלקה או להוסיף אפקטים למיקסים שלו בקלות רבה יותר מאשר אם הם היו משתמשים בפטיפונים או תקליטורים לבד.

חגיגה

אנשים רבים חושבים שתקליטנים מנגנים מוזיקה. למעשה, התפקיד העיקרי של תקליטן הוא לקיים את המסיבה ולוודא שהחוגגים נהנים.

תקליטנים צריכים להיות מסוגלים לקרוא את הקהל שלהם ולהבין מה גורם להם לרצות לרקוד. זה המקום שבו היצירתיות שלהם נכנסת לתמונה כי דיג'ייז משתמשים בצלילים מז'אנרים שונים וקטעי מוזיקה יחד בדרכים חדשות. הם צריכים גם להבין כיצד סוגי השירים השונים הללו ישפיעו על אווירת המסיבה.

תקליטנים הם אלה שיוצרים מוזיקה. ניתן למצוא אותם בסוגים שונים של מסיבות, מועדונים או חתונות.

בתור תקליטן, אתה לא רק צריך להכיר את המוזיקה וכיצד היא אמורה להתערבב היטב, אלא גם להבין את ההמונים ואת מצבי הרוח שלהם. אתה משחק במסגרות שונות – מועדונים, מסיבות, חתונות – אבל העבודה שלך באמת לא שונה. לסוגים שונים של אולמות עשויים להיות סגנונות שונים של מוזיקה שהם רוצים שיושמעו במהלך הסט על מנת ליצור אווירה מסוימת. התקליטן צריך להיות מסוגל לקרוא את האנרגיה של הקהל ולתכנן בהתאם. הם צריכים להיות מסוגלים לקרוא חדר ולהבין איזה מצב רוח הם מנסים ליצור עם בחירת המוזיקה שלהם.

תקליטן טוב תמיד יחשוב על:

  •  איך המקום?
  • איזו מסיבה זו?
  • האם יש לי את הכישורים לכך