מזון לבעלי חיים

מהם הדברים לה זקוקה חיית המחמד שלכם? אימצתם חתול או כלב לאחרונה או שיש לכם חיית מחמד כבר מזמן? כדאי שתדעו מהם הדברי להם היא זקוקה. פרק זה ידבר על כלבים.

מזון לבעלי חיים

כל חיית מחמד צריכה לאכול, השאלה היא מה. אם יש לכם כלב, הרי שעומד לפניכם עולם שלם של אפשרויות של מזון שמתאים לבעלי חיים. קיים מזון יבש לכלבים, מזון רטוב לכלבים, מזון גורמה לכלבים, עצמות, חטיפים ותוספות מזון שונות. בתוך עולם המזון של הכלבים, קיים מזון מיצרניות שונות בארץ ובחול ומבחר רחב של טעמים. האם אתם מכירים את טעמו של כלבכם? אם כן, יהיה לכם יותר קל לבחור, אם לא תוכלו לנסות כל פעם טעם אחר ולראות מה הוא אוהב יותר. מזון לבעלי חיים שמותאם לכלבים שונה משאריות שאפשר להאכיל אותו. אם תתנו לכלב שאריות זה יהיה פחות מזין, היות והאוכל של בני האדם לא רק של תמיד מכיל את אבות המזון ותוספות אחרות שהכלב עשוי להזדקק לו, אלא שהוא גם עשוי להיות מסוכן לו. עצמות, שוקולד וכדומה עשוי להזיק לו, אז למה לקחת סיכון? עם מזון לבעלי חיים תדעו שהוא אוכל אוכל שטוב לו ואינו מסוכן.

מזון לבעלי חיים

ציוד לחיות

בפסקה הקודמת התייחסנו למזון, אך חשוב לדעת כי כלב גם זקוק לציוד רב. ראשית, החוק כיום מחייב כי כלבים יהיו בעת הטיול קשורים ועם זמם, כך שחשוב מאוד שתהיה לכם חגורה, רצועה ואפילו זמם, אם מדובר בגזע כלב מסוג גדול. בחנות חיות המוכרת ציוד לבעלי חיים תוכלו למצוא רצועות וזממים לפי גודל וגיל הכלב, כך תוכלו לטייל עמו בלב שקט. נוסף על כך כדאי שלכלב יהיו צעצועים בבית, בייחוד אם הוא גור. ידוע שגורים אוהבים לנשוך ובעיקר בתקופת גדילת השיניים תרצו שיהיו להם צעצועים בבית עליהם יוציאו את המרץ והאגרסיות מאשר על הנעליים או על הספות. האם דאגתם זה מכבר למקום ישיבה או רביצה נוח לכלב? אם לא תרצו שהכלב יסגל לעצמו הרגלים לא טובים, כגון שינה על המיטה שלכם או על הספה, עליכם לקנות לו מיטה, או לאלתר מיטה. תוכלו לעשות זאת בעזרת כרית או שמיכה ישנות ומציאת פינה מיוחדת שתהיה רק שלו. בחנות של חיות המוכרת ציוד לבעלי חיים תוכלו למצוא מיטה מיוחדת לכלבים עם כרית נוחה, בהתאם לתקציבכם.