טיפולי שיניים

טיפול אצל רופא שיניים

אחד הדברים שהתגלו כמשפיעים ביותר על משיכת המין השני אלינו, הוא החיוך שלנו. יש משהו בחיוך שמצליח להעביר חלק מהאישיות שלנו ונקלט אצל המין השני. כמובן שחיוך יפה מתחיל בשיניים בריאות ויפות.

אז איך נשמור על השיניים שלנו בריאות ויפות כדי שיהיה לנו חיוך יפה ומושך? בריאות השן מתחילה בצחצוח השיניים, ושימוש בחוט דנטלי לאחר כל ארוחה. אם אתם עושים זאת, ובנוסף הולכים אל מרפאת שיניים לצורך טיפולי שיניים ובדיקה שגרתית אחת לכמה חודשים, השיניים שלכם צריכות להיות במצב טוב.

טיפול במרפאת שיניים

מרפאת שיניים

מרפאת שיניים היא חלק חשוב מהסיפור כיוון שבמידה ויש בעיות קטנות חשוב יהיה לנו לאתר אותן בתחילת הדרך כדי שלא יתפתחו לבעיות גדולות שידרשו טיפולי שיניים מורכבים יותר.

אבל למרבה הצער, שיניים וחיוך יפה לא תלויים רק בבריאות השן כי גם במראה שלה, ולפעמים יכולות להיות שיניים בריאות של אדם שמקפיד על הייגניה של הפה, ומבקרת במרפאת שיניים באופן סדיר, ועדיין יהיה לשיניים שלו גוון צהבהב, בגלל נטייה גנטית לצבע שן כזה.

אם המצב הוא אכן כזה עליכם להשלים עם העובדה שזהו גוון השן שלכם ולקבל אותה, או ללכת על אופציה של טיפולי שיניים להלבנה. יש טיפולים שונים להלבנת השיניים, חלקם יעילים יותר וחלקם פחות. הטיפולים הביתיים הוכחו מיעילים פחות, ולזמן קצר יחסית בעוד אם בחרתם לעשות טיפול כזה אצל מרפאת שיניים, סביר להניח שהוא יחזיר מעמד יותר זמן.