חברות הובלות בנתניה

הובלות בנתניה בזול

אם תעשו סקר קצר ולא מייצג בקרב כמה ממכריכם שעברו דירה לאחרונה תגלו בוודאי שמרביתם נאלצו לשלם עבור שירותי ההובלות הרבה יותר מהצעת המחיר הראשונית שקיבלו מחברת ההובלות. הסיבה לכך היא פשוטה: עלותם של שירותי הובלות מושפעת מפרמטרים רבים ומגוונים. את כל הפרמטרים האלו יש למסור לחברת ההובלות בזמן בקשת הצעת המחיר. למרביתנו אין את הידע המקצועי וההבנה הדרושה, לכן אנו שוכחים לציין פרטים חשובים כאשר אנו יוצרים קשר לראשונה עם חברת הובלות. כפועל יוצא, אנו בוחרים חברת הובלות בהסתמך על הצעת מחיר שגויה, וביום המעבר נאלצים לחרוג מהתקציב שהקצבנו לעצמנו בגלל "הפתעות" לא מתוכננות שבהם נתקלה חברת ההובלה.

הובלות בנתניה מחירים

בין אם מדובר בהובלות קטנות, בהובלות של דירות גדולות, בהובלות משרדים או אפילו בהובלות מפעלים, מחירם של שירותי הובלות נגזר משילוב של כמה פרמטרים: המרחק הגיאוגרפי שבין שתי הכתובות, האם מדובר בדירות בבניין, ואם כן, באיזה קומה והאם ישנה מעלית, האם יש גישה נוחה למשאית של חברת ההובלות בסמוך לכניסה לבניין, מה גודל תכולת הדירה המועברת (כמה חדרים יש וכמה ארגזים נדרשים, פחות או יותר), כמה מכשירי חשמל גדולים יש להעביר (מקרר, תנור, מכונת כביסה, מייבש כביסה וכו'), כמה רהיטים גדולים יש (ספות, כורסאות, מיטות, שידות וכו'), האם יש רהיטים הזקוקים לפירוק והרכבה וכמה, האם ישנם רהיטים או מכשירים כבדים וגדולים שלא עוברים בפתח הדלת וזקוקים להובלות מנוף, האם יש בכלל גישה נוחה למנוף (האם יש מרפסת או חלון גדול ורחב בדירה) ועוד.

חברות הובלות בנתניה

בנוסף לפרמטרים אלו, יש לא מעט אנשים הזקוקים לשירותים נוספים מחברת ההובלות, הכרוכים בתשלום נוסף, כגון: אספקת חומרי ציוד ואריזה, שירותי אריזה, שירותי פריקה ועוד. בין שלל הפרטים והמרכיבים, אין זה פלא שרבים שוכחים לציין פרט אחד או שניים כשהם מדברים עם חברת ההובלות בטלפון או כשהם ממלאים טופס אלקטרוני באתר האינטרנט של החברה. אך בדרך כלל מדובר בפרטים מהותיים, שמשפיעים על עלות שירותי ההובלות.

לכן, כדי להבטיח שתקבלו הצעת מחיר ריאלית ככל האפשר, וכדי שתוכלו לבצע בחירה מושכלת של חברת הובלות, מומלץ לבקש שנציג חברת ההובלות יגיע לביתכם ויעניק הצעת מחיר רק לאחר שבחן את הדירה במו עיניו. כי אחרי הכול אין טוב יותר ממראה עיניים.

הובלות בנתניה המלצות

למרות חשיבותו של השיקול הכלכלי, אין להסתמך רק עליו כשבוחרים חברת הובלות. גם אם הקפדתם לקבל הצעות מחיר מחברות הובלה שהגיעו לביתכם, המחיר הוא לא הפרמטר החשוב ביותר. הפרמטר הראשון בחשיבותו כאשר בוחרים חברת הובלות הוא סוגיית הביטוח. אם לחברת ההובלות אין פוליסת ביטוח, אתם לא תקבלו שום פיצוי במקרה של אובדן או נזק לרכוש שלכם.

לכן, בין אם מדובר בהובלות קטנות או בהובלות רגילות, הקפידו לבחור קודם כל בחברה שיש לה פוליסת ביטוח, ושגובה הכיסוי הביטוחי שלה תואם לשוויו של הרכוש שלכם. רק לאחר שסיננתם את כל החברות ללא פוליסת ביטוח, תוכלו לבחור בחברת ההובלות שהעניקה לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר.