אינטרנט מהיר

מתחברים לאינטרנט מהיר

אינטרנט מהווה דבר חשוב מאוד בכל בית כיום. אם בעבר האינטרנט היה מותרות עבור בתים פרטיים והיה ניתן למצוא אותו בעיקר בבתים אמידים או בחברות, בתי עסק, משרדים ועוד, הרי שכיום האינטרנט כבר ממש לא מותרות והוא נגיש מאוד מבחינת העלות שלו וההתקנה שלו לכל בית. השאלה כיום היא לא האם יש אינטרנט בבית, אלא מהי המהירות שלו, כאשר ידוע כי כל אדם מעוניין באינטרנט כמה שיותר מהיר. החברות השונות בשוק מתחרות על לב הצרכנים על ידי שיפור המהירות וכיום ניתן למצוא חברות המציעות התחברות לאינטרנט על בסיס סיבים אופטיים.

אינטרנט מהיר וסיבים אופטיים

סיב אופטי עשוי מזכוכית דקה וביכולתו להעביר כמויות משמעותיות מאוד של מידע תוך פרק זמן קצר בלבד. תשתית של סיבים אופטיים יכולה להעביר פסי רוחב גדולים מאוד ממקום למקום וכך ניתן לקבל מידע רב ממרחק ארוך. הסיבים האופטיים בעצם מאפשרים לבסס את חיבור האינטרנט על תשתית מתקדמת ביותר. תשתית של אינטרנט רגיל מתבססת על כבלי נחושת ובניגוד אליה, תשתית המבוססת על סיבים אופטיים עובדת בקצב גבוה פי 10. בכדי לחבר את האינטרנט שלכם ולתשתית המדוברת ולקבל אינטרנט מהיר, יש צורך לוודא מראש כי בקרבת ביתכם תשתית של סיבים אופטיים. כיום התשתית המדוברת עדיין לא פרוסה בכל הארץ, אך לא רחוק היום שבו תמצאו תשתית שכזאת בכל מקום אפשרי ובהתאם לכך, לכל אדם תהיה אפשרות לקבל אינטרנט מהיר המבוסס על תשתית סיבים אופטיים.

אינטרנט מהיר

 מאיפה מגיעה תשתית סיבים אופטיים?

התשתית שבה משתמשים לצורך העברת הסיבים המדוברים זהה לצנרת של מערכת האינסטלציה והמים בבית. מדובר על מעין רשת חשמל אשר מגיעה לנקודה שמהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר לפריסת הסיבים הללו. כיום ניתן למצוא לא מעט שיתופי פעולה בין חברות העוסקות בתחום פריסת סיבים אופטיים לבין ספקי אינטרנט ותקשורת וחשוב לבדוק מראש איזו חברה עובדת בשיתוף פעולה שכזה טרם מתחברים לאינטרנט בבית וזאת בכדי להבטיח כי מהירות האינטרנט בביתכם תהיה הכי טובה שאפשר ותעניק לכם את האפשרות לגלוש מכל מקום בבית בצורה מהירה ונוחה.