משרד חקירות

חקירות

משרד חקירות הוא ארגון המספק חקירות, חיפושי הונאה ונכסים, מעקבים, זיהוי פלילי דיגיטלי ועוד.

מה משותף לכל השירותים הללו? כולם נעשים על ידי חוקרים פרטיים. חוקרים פרטיים הם אנשים שבדרך כלל עובדים עבור חברה על ידי חקירת פעילות פלילית אפשרית ומוצאים את האמת מאחורי החשדות של הלקוח שלהם. כמה חברות אחרות שוכרות חוקרים פרטיים לחקירות הונאות ביטוח או מעקבים כדי לברר את המידע הסודי של המתחרים שלהן.

משרד חקירות

משרד החקירות הוא משרד בילוש פרטי שמפעיל פעולות סמויות לכל מי שצריך. הסוכנות אינה מפלה ומקבלת כל תיק, ללא קשר לקושי או השקעת זמן. יש אנשים שמכנים אותם "חוקרים פרטיים" בגלל שהם בלשים, אבל משרד החקירות מעדיף להיקרא חוקרים פרטיים בגלל שהם חוקרים מקרים שמערבים רשתות מורכבות, הלבנת הון או כל דבר שדורש הרבה סבלנות ומסירות.

משרד חקירות

חוקרים פרטיים עובדים בדרך כלל עם רשויות אכיפת חוק אחרות, כמו המשטרה וכו. לעתים קרובות הם צריכים לעבור מסמכים רבים בתחום השיפוט לפני שהם מקבלים צו לחקירה ויכול לקחת עד שנה לאישור צווים גם אם הם רק צווים מקומיים.

בלש פרטי

משרד חקירות הוא סוכנות בלשים פרטיים.

הם מציעים שירותים כמו מעקבים, חקירות סמויות וראיונות. יש להם גם מחירים לתמחור החקירה שלך.

  • שירותים מוצעים:
  • מעקבים
  • חקירות סמויות – ראיונות
  • חקירות כלכליות
  • איתור אנשים
  • חקירות בגידות

חוקר פרטי

חוקר פרטי הוא מישהו שחוקר דברים בשם לקוחות כמו רשויות אכיפת חוק, עורכי דין, ערבות ותאגידים.

חקירות יכולות לכלול איסוף ראיות או מידע על מקום הימצאו או פעולותיו של אדם ולאחר מכן דיווח ללקוח. חוקרים פרטיים מחפשים גם נעדרים; הם מנסים לברר מה באמת קרה כשמישהו מת בתאונה; הם פותרים פשעים ומוצאים רכוש אבוד.

חוקרים פרטיים עובדים לעתים קרובות עם מחלקות המשטרה כדי לאסוף ראיות. הם עשויים לצלם תמונות, לעקוב אחר רשומות פיננסיות, להעתיק כוננים קשיחים או להקיש טלפונים במאמץ להשיג את הראיות שהם צריכים.

יותר ויותר חוקרים פרטיים משתמשים בטכנולוגיה כדי לעזור להם לעשות את עבודתם טוב יותר מבעבר. לדוגמה: חלקם משתמשים כיום ברחפנים לצורך מעקב. אחרים משתמשים בתוכנת זיהוי פנים או במצלמות ריגול מוסתרות.

חוקר פרטי, המכונה גם בלש, הוא אדם פרטי שעורך חקירות שהן בדרך כלל במסגרת החוק. בלשים אלו אינם עובדים של משטרת או סוכנות ממשלתית כלשהי.

חוקרים פרטיים עובדים לעתים קרובות עם חוקרים ציבוריים כדי לאסוף מידע וראיות למקרים פליליים. הם משתמשים בידע שלהם בתהליכי חקירה כדי למצוא עובדות על פשעים וכדי להבטיח ראיות לבית המשפט.