מנעולן

שירותי מנעולן

מנעולן הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר ללקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. באמצעות איש מקצוע מן הסוג הזה ניתן לבצע שורה ארוכה של עבודות פריצה. לאחר קורס ייעודי וקבלת רישיון, פורצים שמעוניינים לפתח קריירה צריכים לקבל אישור מטעם משטרת ישראל. האישור ניתן בכפוף לקריטריונים מחמירים כגון תעודת יושר, היעדר עבר פלילי וכן הלאה. מטרת האישור הניתן על ידי המשטרה היא למנוע מצב בו פורץ מנצל את יכולותיו לרעה. בנוסף, יש לזכור כי מדובר על איש מקצוע הנחשב למידע רגיש בכספות, דירות, משרדים ובתים.

שירותי מנעולן

תעודת מנעולן מורשה

יש כמה מאפיינים שכדאי לזכור בהקשר של אנשי מקצוע עם הסמכה בתור פורצים. ראשית, יש להבחין בין סל השירותים שהם מציעים. פריצת מנעול צילינדר, מנעול לשונית או מנעול כספת היא פעולה יחסית פשוטה, אך יש גם שירותים מורכבים יותר כגון קיצור דלת מחוסמת, פריצת רכב יוקרתי או התקנת מנעול ביומטרי. שנית, פורצים נדרשים להכיר את החידושים האחרונים בתחום המנעולנות. עליהם להיות בקיאים בהבדלים בין יצרני מנעולים ולהביא לידי ביטוי את היכולות שלהם לטובת מתן שירותים עבור הלקוח.

מנעולן פורץ

מי שמכיר את מאפייני המקצוע של פורצים יכול לבחור טוב יותר מנעולן. כדאי לתת עדיפות לאיש מקצוע עם ניסיון ולאסוף המלצות. את ההמלצות רצוי לקבל מחברים, בני משפחה או לקוחות אובייקטיביים. במהלך איסוף המלצות רצוי לשים בראש סדר העדיפויות את אנשי המקצוע המוסמכים על פי חוק. אסור להשתמש בשירותי פריצה של אדם ללא רישיון, הסמכה או אישור מטעם משטרת ישראל. פריצה כזו אינה מוכרת על ידי חברות הביטוח והיא עלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים לרכוש ולציוד האישים.

בסופו של דבר, מנעולים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. מנעולים אחראיים על תחושת הביטחון האישי ועל הגנה על חפצים רגישים, מסמכים סודיים, תכשיטים יקרי ערך, כסף מזומן ועוד. חשוב לבחור רק אנשי מקצוע המבינים את הרגישות ומגלים מחויבות מלאה. זו הדרך היחידה לבצע פריצה איכותית מבלי לגרור נזקים מצטברים ובאופן המהיר והיעיל ביותר.