מתקין דודי שמש

מתקיני דודי שמש

הקיץ הגיע ואיתו החום, הלחות, העצבים על הכביש וכל הדברים האחרים שאנחנו לא אוהבים בו. יחד עם כל הקושי והחסרונות של הקיץ ושל החום, אי אפשר להתעלם גם מהיתרונות שלו. כמו למשל פירות הקיץ, הים, הבירה בערב חם, השמלות והגופיות.

אחד היתרונות של הקיץ, אליו אולי חלקנו פחות שמים לב, הוא פעולתם של דודי שמש. בגלל שאין לנו הנאה מהם אנחנו לא ממש יודעים להעריך את החיסכון שהם מביאים לנו מבחינת חסכון בחשמל ובכסף, אך זה בהחלט חיסכון מבורך.

דודי שמש מותקנים על גג כל בית בארץ כמעט, וזאת הודות לחוק שנחקק בעקבות משבר האנרגיה בשנות השבעים ומחייב להתקין דוד שמש לכל דירה במידה ומתאפשר. התקנה של דודי שמש היא לא עניין שניתן לעשות לבד, וחייבים להזמין מתקין מקצועי לצורך העניין כיוון שמדובר בהתקנה של דוד שמש וגם של קולטי שמש ולחבר ביניהם בצורה נכונה.

מתקין דודי שמש

מתקין דודי שמש יצאת צדיק

מלבד העניין הטכני של התקנה נכונה של דודי שמש, צריך גם להתקין דודי שמש בצורה בטיחותית כך שלא יתנתקו ממקומם או חלילה יתלשו מהגג במקרה של מזג אויר סוער. לכן חשוב להזמין אנשי מקצוע מומלצים כאלו שראויים לתואר יצאת צדיק לצורך העניין.

מי שאין לו דוד שמש ומשתמש בדוד חשמל ודאי יודע כמה זה מתסכל באמצע הקיץ להיאלץ להדליק את הדוד ולחכות שיהיו מים חמים למקלחת כאשר ברור שאם היה דוד שמש היה אפשר פשוט להיכנס למקלחת וליהנות.

אם החלטתם להתקין דוד שמש בבית חשוב שתזמינו מתקין דודי שמש איכותי, אמין וטוב.