בניית ציפורניים

כולנו יפים, כולנו חכמים. טוב, רובנו. ואם בנשים עסקינן, כולנו רוצות ציפורניים יפות. למזלנו כיום יש לנו אפשרות לקבל טיפול של בניית ציפורניים אצל קוסמטיקאית מקצועית ולצאת מהטיפול עם ציפורניים מהממות. לא פחות.

אם אנחנו מדברים על העיר תל אביב, יש היום יותר מאשר מכון יופי בתל אביב אחד, אלא מגוון אדיר של מכוני יופי ברחבי העיר.

בחירת מכון יופי

אז איך בוחרים בין כל המכונים האלה, את אותו מכון יופי אחד אשר נוכל לבצע בו בניית ציפורניים איכותית?

אספר לכם סיפור אשר קרה לי. אני הלכתי יום בהיר אחד אל מכון יופי אחד ובו ביקשתי לעשות בניית ציפורניים. נדהמתי מהמגוון ומהאפשרויות אשר עמדו בפני כדי לבצע בניית ציפורניים פשוטה. זה היה פשוט מדהים!!

אז התיישבתי בתוך אותו מכון יופי, אמרתי שאני לא ממש מבינה גדולה בכל מה שקשור לתהליך בניית ציפורניים ושאני מבקשת שיעשו לי בניה. הקוסמטיקאית אשר טיפלה בי הייתה ממש אדיבה ונחמדה, וגם עשתה רושם שהיא גם מקצועית במה שהיא עושה.

בניית ציפורניים

הטיפול

התחלנו את הטיפול במכון יופי בתל אביב בניקוי של הציפורניים אשר רציתי לבנות. ניקיון, כך הוסבר לי על ידי אותה קוסמטיקאית הוא חלק מאוד מאוד חשוב מהטיפול שכן הוא מכין את העור ואת הציפורן לעבודה עצמה של הבניה. אם לא מקפידים על ניקוי של הציפורניים בטרם מתחילים- יכולות להיות לא מעט תקלות ובעיות, ולכן כדאי להקפיד על זה כדי לבצע בניית ציפורניים מוצלחת.

לאחר שלב הניקוי מה שעושים זה למרוח את הציפורן בלק. הלק יכול להיות בכל צבע בשלב הזה, אבל לי מרחו לק שקוף. מעל הלק עושים למעשה את בניית הציפורניים, לוקחים ציפורן מלאכותית ומדביקים אותה עם דבק מיוחד על גבי הציפורן האמיתית שלי. לאחר מכן מושכים את שתי הציפורניים בצבע אחיד. בשלב הזה ניתן גם להוסיף קישוטי ציפורניים אשר משתלבים היטב בתהליך. הכל תלוי בבחירה של הלקוחה.

על כל פנים, חשוב לזכור לבצע בניית ציפורניים במקום מוסמך ומקצועי. כמעט כל מכון יופי בתל אביב מציע כיום שירות של בניית ציפורניים אך רק מעטים באמת יודעים לבצע את הבנייה הזאת.