שיפוצים וטיפים

שיפוצים

לא נדיר לראות אנשים המחפשים לעשות שיפוצים לנכסים. כיום בישראל ניתן להגיד שאחד מהשווקים היותר חמים הוא כמובן שוק הנדל"ן. יהיו כאלו שיגידו שמדובר על בועה, אחרים יפסלו את הטענה, עם זאת דבר אחד בטוח – המון רכישות ומכירות של דירות מתבצעות בתקופה זו. אז, הדרישה לעבודות שיפוצים גבוהה, בין אם מדובר על משפחה הנכנסת לדירה, או על זוג הרוצה לקבל סכום גבוהה יותר על דירתו, שיפוץ דירה הופך להיות מבוקש מאוד.

בפני האנשים הרבים הרוצים לשפר את מראה הנכס, לטפל בבעיות או לעשות תיקונים נקודתיים, עומדות אופציות רבות של בעלי מקצוע. לפני שבוחרים את החברה המושלמת, את הקבלן המקצועי או העצמאי בעל הכישרון הרב, יש לבחור את הכיוון אליו רוצים ללכת, בביצוע העבודה. בעיקרון ישנן 3 אופציות מרכזיות – חברות שיפוצים, קבלני שיפוצים, בעלי מקצוע עצמאים. במאמר זה נסקר את כל אחת מהאופציות ונסביר מתי כדאי לבחור בהם.

שיפוצים

חברות שיפוצים, יש אבא ואימא

חברות שיפוצים מאוד מתאימות לסוגי עבודה כללים. אם מדובר על שיפוץ דירה כללי, או על בניית חנות מ-0, חברות שיפוצים מקצועיות כמובן, יכולות לספק מענה שלם והכול תחת החברה. כאן לא מדובר על עבודה של הזזת קיר גבס, כאן מדובר על עבודה עמוקה, עבודה שדורשת התמקצעות. חברות שיפוצים מפורסמות וידועות תמיד יהיו שם בשבילכם וכל בעיה יש עם מי לדבר. חברות רבות מנוהלות ע"י קבלני שיפוצים.

קבלני שיפוצים, מנהלים את הכל

בדומה לחברות שיפוצים, גם קבלני שיפוצים יכולים לדאוג שהכול ייעשה על הצד הטוב ביותר, עם אנשי המקצוע הטובים ביותר. קבלני שיפוצים מקצועיים, הם בעצם מנהלים את העבודה ומביאים את קבלני המשנה האיכותיים שהם מקושרים אליהם. בעבודות גדולות רבות מחייבים קבלנים (עבודות בנייה וכו'), וגם אם מדובר על שיפוץ דירה מעמיק, יש מקום לקבלני שיפוצים לביצוע העבודה וארגון כל הדברים הדרושים.

בעלי מקצוע נקודתיים

מתאימים לרוב לעבודות נקודתיות וקטנות יותר. אם יש בעיה עם הצנרת, הוספת כמה נקודות חשמל, או הקמת קיר גבס, יש מקום להזמין בעל מקצוע איכותי. ישנם כאלו שמבצעים בצורה זו גם עבודת שיפוצים שלמה, הם בעצם בוחרים את בעלי המקצוע ובצורה זו חוסכים כסף, אך מתעסקים רוב היום סביב העבודה. עוד בעיה בצורת עבודה זו, היא כמובן העובדה שאם מגלים בעיה לאחר מכן, אחד יכול לגלגל את הטעות על השני.

אז כל אחד עושה את השיקולים שלו לפני העבודה, בין אם מדובר על שיפוץ דירה מעמיק, או עבודה קטנה, לכל אחד יש את האופציה להתאים בשבילו את סוג בעלי המקצוע הטוב ביותר.