אינסטלטור פתיחת סתימות

פתיחת סתימות בלחץ מים

אז הזמנו אינסטלטור. חשבנו שיהיה הרבה יותר זול לבצע פתיחת סתימות בעצמנו אבל – כיוון שאנחנו לא אינסטלטורים מומחים, עדיף שלא נעשה זאת בעצמנו.

קיימות מגוון של סיבות מדוע לא לבצע פתיחת סתימות בעצמנו. כיוון שלא כולנו אינסטלטורים מקצועיים חשוב להבין כי לא כל פעולה אשר אנחנו חושבים שאנחנו יודעים היא פעולה אותה כדאי שנבצע.

פתיחת סתימות מקצועית עושה שימוש במכשור מקצועי, כלים של אנשי מקצוע וכמובן הידע של אותו אינסטלטור אשר מבצע את פעולת האינסטלציה הזאת.

למעשה, כאשר אנחנו מבצעים פתיחת סתימות בעצמנו (ויש כאן חשיבות אם מדובר במשהו רציני או "קטן") אנחנו לוקחים על עצמנו את האחריות לתיקון הסתימה. בין אם מדובר בסתימה קטנה או בסתימה גדולה, אנחנו צפויים לשאת בהשלכות של התיקון שאותו עשינו, וחשוב לקחת זאת בחשבון.

אינסטלטור פתיחת סתימות

פתיחת סתימות בצנרת ביוב

השאלה היא אף פעם לא האם יודעים שצריך להזמין אינסטלטור אלא מתי אנחנו יודעים שהגיע הרגע להזמין אינסטלטורים שיתקנו את הסתימות.

רבים שוגים וחושבים כי הם כבר יודעים הכל וזוהי כמובן טעות מרה. נזמין אינסטלטורים כאשר אנחנו חושבים שאין ביכולתנו לתקן את הסתימה ולכן אנחנו זקוקים לידיים של איש מקצוע. חשוב לזכור, כי אם נראה לנו שהתיקון "גדול עלינו" כדאי מאוד להזמין אינסטלטור.

ואתם בטח שואלים את עצמכם: הרי יש כל כך הרבה אינסטלטורים בשוק המקצועי? כיצד נדע לבחור את אותו בעל המקצוע הטוב ביותר עבורנו? חשוב אם כך להתייעץ עם קרובים, בני משפחה או חברים אשר יכולים להמליץ לכם על אינסטלטורים שהם עבדו איתם ונהנו מהשירות שלהם.