הדפסת חולצות לחתונה

הדפסת חולצות בעיצוב אישי

לחתונה של חבר שלי החלטנו לעשות לו הפתעה מצחיקה ותכננו שבמהלך הריקודים כל החברים הטובים יורידו את החולצות החגיגיות שלהם ויישארו עם חולצות מודפסות שעליהן כיתוב מצחיק בנוסח Game Over, כלומר זהו זה חביבי, התחתנת ואכלת אותה, המשחק נגמר עבורך.

בחיפוש אחר חולצות מודפסות ניסינו לחפש מקום שיהיה גם באיכות טובה וגם יבצע הדפסה על חולצות ברמה גבוהה ובמחיר יחסית נורמלי שלא נצטרך להוציא עוד הרבה כסף בנוסף למה שכבר השקענו, מה עוד שכאשר מדובר על הדפסה על חולצות בקטע כזה של חתונה, החולצה כנראה תהיה בשימוש רק פעם אחת, ככה לפחות חשבנו.

הדפסת חולצות לחתונה

הדפסת חולצות בזול

אז התחלנו לחפש באינטרנט מקום שעושה חולצות מודפסות והגענו לכמה וכמה מקומות אבל אף אחד לא ממש מצא חן בעינינו ולכן ניסנו למצוא מקום שגם עושה הדפסה על חולצות וגם אנחנו יכולים לשלוח לו את העיצוב שאנחנו רוצים ומאחר ויש בינינו חבר שהוא מעצב גראפי היה לנו קל לעצב חולצה מודפסת מיוחדת וייחודית.

הדפסת חולצות לחתונה בזול

לבסוף באמת מצאנו, חנות באינטרנט שגם עושה חולצות מודפסות וגם ניתן לשלוח אליהם את עיצוב החולצה המבוקש שאיתו הם עושים הדפסה על חולצות כפי שביקשנו ורצינו שתהיה.

את ההזמנה עשינו ישירות מהאתר ולאחר מספר ימים אותן חולצות מודפסות הגיעו אלינו עד לפתח הבית ולנו נשאר רק להתרשם מהאיכות ומהיופי שהן יצאו. בהחלט היה נעים לראות כי עיצוב של הדפסה על חולצות יצא ברמה כה טובה שכולנו הסכמנו פה אחד שגם לאחר החתונה בטוח נלך עם החולצות האלו עוד מספר פעמים. הן יצאו גם באיכות טובה וגם בצורה מעוצבת ויפה ביותר שגרמה לנו חשק ללבוש אותן גם לאחר החתונה של החבר.