טכנאי מזגנים יצאת צדיק

טכנאי מזגנים מומלצים

מה קורה שהמזגן מתחיל לטפטף לנו ומתחת למזגן מצטברת שלולית גדולה של מים או אפילו רחמנא ליצלן על הספה. נזדקק לתיקון מזגנים בדחיפות.

המצב הזה ברוב המקרים מראה של כך שהמזגן ככל הנראה קפוא . לא לדאוג, יש עדיין תקווה. לפני שמזמינים טכנאי מזגנים  אפשר לבדוק כמה דברים ורק מאחר מכן להתקשר לאיש המקצוע.

ביקור טכנאי מזגנים במרכז

כשמזגן קופא, המדחס שלו בעצם (סליל מתכת) בעצם קופא. החלק הזה של המזגן שלכם כרגע הפך לסוג של מקפיא. במקום להוציא מחוץ לבית אוויר חם עם אדי מים, האדי מים שבמדחס נהיים קרח, שמטפטף לנו לתוך הבית. המדחס יכול להגיע למצב כזה בגלל תנועת אוויר לקויה או חוסר בנוזל קירור. אנחנו הרי צריכים מזגן פה ולא מקפיא שמכין לנו קרח, אז מה אפשר לעשות?

טכנאי מזגנים יצאת צדיק

מזגן עושה קרח

צריך לנטרל לגמרי את כל המערכת. זה לא מספיק ללחוץ על הכפתור בשלט, צריך לגמרי לנתקו מהחשמל. זה ייתן סיכוי לכל הקרח לנמס. צריך בנוסף לעשות את מה שאפשר כדי לעזור לפעולת תנועת אוויר לחזור לשגרה, להחליף פילטרים, לנקות ביבים ולבדוק שכל פתחי המזגן לא חסומים. אם המזגן הוא מזגן עילי לבדוק שאין וילונות שחוסמים את הפתחים ושכל הפתחים פתוחים בזמן התיקון. במקרה שהתקלה חוזרת על עצמה כדאי להתקשר ולהזמין טכנאי תיקון מזגנים מומלץ, רצוי למישהו מנוסה עם המון ידע על מנת שיעשה בדיקה מקצועית של מומחה ויוודא שאין נזילות של חומרי קירור או נזק שנגרם כתוצאה מהתקלה.

טכנאי מזגנים מנוסה ייתן לכם גם התייעצות על איך להימנע מתקלה כזאת בעתיד. אם המזגן שלכם דולף חומר קירור צריך לתקן את זה מיידית או שתקלות יקרו שוב ושוב. מקווה שעזרתי לכם.