אמבולנס פרטי

אמבולנס פרטי

אם בעבר, יכולנו לסמוך על המדינה שתספק לנו שירותים חיוניים נדרשים, הרי שכיום אפילו השירותים הבסיסיים ביותר עברו לידיים פרטיות: החל מבתי ספר פרטיים, חברות אבטחה פרטיות ואפילו שירותים רפואיים פרטיים. שירותי בריאות אלו כוללים לא רק בתי חולים ומרפאות פרטיות, אלא גם שירותי חירום פרטיים, לרבות שירותי אמבולנס פרטי.

האמבולנסים של מד"א – מישהו מטפל בך?

כל אחד מאיתנו היה רוצה להיות בטוח שבשעת חירום יהיה מי שיטפל בו. כל אחד מאתנו היה רוצה לדעת שאם חלילה ייקלע לפיגוע, יהיה מעורב בתאונת דרכים או יזדקק לשירותי אמבולנס מכל סיבה שהיא, האמבולנסים של מד"א יגיעו אליו במהירות האפשרית, יספקו לו מענה רפואי במקום האירוע וגם יפנו אותו לבתי החולים לקבלת הטיפול הרפואי הדרוש לו.

אלא שתקוות לחוד ומציאות לחוד. במדינה בה התרבות השולטת היא תרבות ה"סמוך" ושבה מחדלים חמורים מתגלים חדשות לבקרים, גם שירותי החירום הרפואיים לוקים ב"מחלות" רבות. וכשמדובר בשירותי האמבולנס של מד"א, לא אחת המחדלים הללו גורמים לאובדן חיי אדם או לנזקים גופניים חמורים, שהיו יכולים להימנע לו האמבולנס היה מגיע מהר יותר. בדיוק בשל סיבה זו קמו שירותי אמבולנס פרטי.

אמבולנס פרטי

אמבולנס פרטי – יש על מי לסמוך

שירותי אמבולנס פרטי קמו במטרה להוות אלטרנטיבה לשירותי האמבולנסים של מד"א. מכיוון שהאמבולנסים של מד"א לא תמיד יכולים לספק מענה מהיר לכל קריאה, ובוודאי לא כשמדובר בהעברת חולים או בהעברת נפטרים, קמו שירותי האמבולנס הפרטי.

חברות המספקות שירותי אמבולנס פרטי מחזיקות בצי של אמבולנסים פרטיים, המצוידים בכל הציוד, המכשור והאבזור הדרוש לפי תקני מד"א. גם צוות הפרמדיקים המאייש את האמבולנסים מורכב מפרמדיקים שעברו את הכשרתם המקצועית בקורס פרמדיקים המאושר על ידי משרד הבריאות ומשרד העבודה והרווחה.

ההבדל היחידי בין שירותי אמבולנס פרטי לשירותי האמבולנסים של מד"א טמון בעובדה שחברת האמבולנס הפרטי אף פעם לא תאמר לכם "יש לנו קריאות דחופות יותר", או "אין לנו אמבולנס פנוי". עם חברת אמבולנס פרטי אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שבכל עת שבה תזדקקו לו, אמבולנס פרטי יעשה את דרכו אליכם במהירות האפשרית ויעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

אמבולנס פרטי – תמיד בשבילך

חברות אמבולנס פרטיות רבות, אשר זיהו את הצורך ההולך וגובר באלטרנטיבה ראויה לאמבולנסים של מד"א, החלו לספק גם שירותים משלימים. מלבד שירותי חירום רפואיים והעברת חולים ל/מבתי חולים, חברות האמבולנס הפרטיות החלו להעניק גם שירותי העברת נפטרים ושירותים משלימים למשפחת הנפטר. שירותים משלימים אלו כוללים את כל הדרוש לטיפול בסידורי הלוויה: החל מהדפסת מודעות אבל ותלייתן וכלה בקביעת מועדי הלוויה ובתיאומים הנדרשים מול החברה קדישא. כמו כן, חברות רבות מעניקות שירותים ייעודיים לקבורת לא-יהודיים או אנשים המעוניינים בקבורה אזרחית. בתחום זה, שירותים אלו הינם רבים ומגוונים, וכוללים הזמנת ארון קבורה, סיוע בתיאום ובתכנון טקס הלוויה ועוד.