עצות לעיצוב חתונה

טיפים לעיצוב חתונה

איך מעצבים אירוע? כולם תמיד רוצים שהאירוע שלהם יהיה הכי יפה. עד לפני שנים מספר כולם סמכו על בעל אולם האירועים שיטפל בעיצוב: סידור השולחנות, החופה, הקישוטים על הקיר והתאורה. והתוצאה – כל אירוע ואירוע נראה כמעט אותו הדבר, עם זר של ציפורנים על השולחנות, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זאת הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות שוכרים שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי. חייבים זרי כלה? במחיר לא גבוה כולם יכולים לשכור איש מקצוע בעל ניסיון, לעזור לכם בכל העניינים שקשורים לחלק הוויזואלי של האירוע שלכם.

עצות לעיצוב חתונה

עיצוב אירוע לטעמכם

עיצוב האירוע נותן לכם את האופציה לקבוע הכל – החל בסוגי הפרחים, מראה החופה והתאורה, ועד מיקום השולחנות וצבען של המפות. בנוסף על כך, המעצב תפקידו לתקשר עם הספקים, לתאם ביניהם ולוודא שאתם מקבלים את מבוקשכם.

זה הדבר שמבטיח שהכל יקלע בדיוק לטעם שלכם ושהאירוע שלכם יהיה אישי, עד הפרט האחרון. מומלץ מאד לקחת מעצב אירועים בעל ניסיון רב ככל האפשר, שיבין את טעמכם האישי ושיהיה פתוח להצעות. בקשו מהמעצב שיראה לכם צילומים מתיק העבודות שלו בכדי שתוכלו להתרשם מאירועים שעיצב בעבר, מה שגם יכול לתת לכם רעיונות לאירוע שלכם. צריכים עצות על עיצוב חתונה?

מומלץ מאד לשאול האם מעצב האירועים מטפל גם בעיצוב של זרי כלה, משום שכמו ששמלת הכלה היא פריט מרכזי בחתונה, בדומה, זר כלה ייחודי אינו דבר שמומלץ לוותר עליו. עיצוב מקצועי מבטיח שהכלה תקבל זר שעוצב במיוחד בעבורה, ובמרבית המקרים אף סידור איכותי יותר מזרים שהוכנו מבעוד מועד.