פתרונות הצללה

הצללה

הקיץ כבר כאן ואחד הדברים הכי חשובים לדאוג להם הוא הנושא של הגנה מפני השמש. נזקי השמש כוללים פגיעה בעור שיכולה להתבטא בכוויות, כתמים, קמטים, והרגוע מכל הוא סרטן העור בצורת מלנומה. ישנן מספר דרכים בהן ניתן להתגונן מהשמש ומומלץ להקפיד עליהן בחודשי הקיץ בהם השמש חזקה במיוחד.

אז אילו אמצעים יכולים לשמש אותנו להגנה מפני השמש?

אחד מפתרונות ההצללה הנוחים ביותר הוא רשת צל. מדובר על פיתרון נגיש מאוד, זול ונוח לשימוש. רשתות צל ניתן לרכוש על מי הגודל שנחוץ לכם, וכיוון שמדובר ברשת פשוטה יחסית, מחירה יהיה זול. רשת צל ניתן לשים כמעט בכל מקום, ההתקנה שלה פשוטה מאוד וניתן להתקין אותה ולהוריד אותה בקלות. רשתות צל יכולות לשמש פתרון קבע או פתרון זמני למשל לשהייה בים.

חשוב לדעת כי רשת צל אינה מעניקה פתרון מוחלט כמו מבנה סגור, וחשוב להימרח בקרם הגנה גם כששוהים מתחת רשתות צל.

רשת צל

פתרונות הצללה

פתרונות הצללה נוספים יכולים להיות פתרונות קבע כמו פרגולות, אך פתרונות אלו הם פתרונות יקרים יוצר שדורשים יותר מאמץ והשקעה, ולכן יש אנשים שבוחרים שלא להשתמש בהם. חסרון נוסף של פרגולות ביחס לאמצעי הצללה כמו רשת צל, הוא בכך שפרגולה לא ניתן להזיז ממקום למקום או לקפל בקיץ.

מלבד רשתות צל ופרגולות ניתן לשים גם ברזנטים להגנה מפני השמש, אם כי ברזנטים הם אטומים לחלוטין, ואינם מאפשרים זרימה של אויר דרכם. עדיין, ברזנטים יספקו את הסחורה מבחינת הגנה מפני השמש.

לא משנה איזה פתרון הצללה תבחרו- העיקר שתדאגו להתגונן מפני השמש, ולשמור על עצמכם מפני הקרינה המסוכנת. שיהיה קיץ קריר ונעים!