הסרת שיער IPL

כל מכון יופי מתמחה בשעווה ובהסרת שיער בקו ביקיני, רגליים, שפם ועוד אך חלקם החלו להבין את הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה החדשה של הסרת שיער ב- IPL.

מהו מכשיר הסרת שיער IPL?

מכשיר הסרת שיער IPL הוא למעשה מכשיר לא קטן, בגודל של מכשיר אולטראסאונד או אפילו מדפסת ביתית עם מספר צינורות מחוברים אליו. בקצהו של אחד הצינורות נמצאת הידית עליה יש נקודה אדומה שהיא למעשה זאת שמסייעת בהסרת השיער. אותו מכשיר למעשה מעביר פעימת אור שגולשת לאורכה של השערה עד לבסיסה שם היא משמידה את השורש ומונעת צמחיה של שיערה חדשה במקומה. מכון יופי בתל אביב אשר מחזיק מכשיר כזה מבין כי בעזרת שימוש נכון שלו והעסקת קוסמטיקאית אשר עברה את ההכשרה המתאימה, ניתן לטפל באופן מקצועי, יעיל וללא כאבים בתופעות כמו שיעור יתר.

הסרת שיער IPL

מהו תהליך הסרת שיער ב-IPL?

תחילה מורחים גל על הגוף באותם אזורים מהם רוצים להסיר את השיער המיותר. התהליך מתאים לנשים ולגברים כאחד ומשתנה בהתאם לרמת השיעור של האזור בו מטפלים. לאחר מכן מכסים את עינו של המטופל, בעוד שהמטפל מתקין משקפים מיוחדות המגנות על עיניו מפני האור. לאחר מכן מתחיל הטיפול עצמו המבוסס על העברת המכשיר על האור והשמדת השיער באזור אחד אחרי השני. כדי לבצע את הטיפול כהלכה, על המטופל להגיע אל אותו מכון יופי בתל אביב בין שש לעשר פעמים תלוי בכמות השיער ההתחלתית.

מהם יתרונותיו של IPL?

מעבר לנקודות שכבר הוצגו כמו חוסר בכאב, מהירות והשמדת זקיק השערה כדי לדעת שבניגוד למכשיר לייזר המבוסס על הבדל בין גון העור לצבע השערה, מכשיר להסרת שיער ב-IPL אשר מותקן באותו מכון יופי בתל אביב מבוסס של גלישת קרן האור על השערה ובכך גם בעלי גוון עור כהה יכולים ליהנות מעור חלק וללא שערות.

כיוון שהמכשיר להסרת שיער IPL אינו תולש את השערה אלא משמיד את בסיסה, לוקח בערך שבועיים עד שמתחילים לראות נשירה משמעותית של שיער ולכן לא כדי לקלח את העור לאחר הטיפול אלא להמתין ולגרום לשיער לנשור באופן טבעי.