7 יתרונות של דודי שמש

 דודי שמש

בעולם המודרני של היום, אין כמעט בית אחד שאין בו מערכות סולריות מתקדמות כגון דוד שמש. מוצרים אלו הומצאו במטרה אחת והיא, הספקת מים חמים במהירות רבה לצרכים השונים.

דודי שמש קיימים בגדלים שונים ומתאימים לכל לקוח בהתאם לצרכים. ישנם עסקים שקונים מספר רב של מוצרים אלו על מנת לקבל תפוקת עבודה גדולה ואיכותית ביותר.

יתרונות דודי השמש :

  1. יוצרים מים חמים במהירות
  2. מדובר על מכשירים חשמליים אשר ידידותיים לסביבה מכיוון שהאנרגיה מופקת באמצעות השמש וללא מגע של ידיים
  3. מחיר דודי שמש לא יקר יחסית לכמות הזמן שהמוצר מחזיק מעמד ותפוקת העבודה שהוא מייצר במשך השנים
  4. מוצרים עמידים לחום ולקור
  5. אין צורך לעלות על גג הבניין על מנת לתפעל את המערכת הסולרית. אין צורך אפילו במתג הפעלה פשוט
  6. משלמים פעם אחת ומקבלים מוצר למשך שנים רבות כולל אחריות
  7. אין צורך להשתמש בחשמל בקיץ על מנת לחממם מים – זהו חסכון אדיר

 

עוד קצת על דודי שמש

כל כמה שנים אנחנו מחליפים את הדוד או את הקולטים שיש לנו על גג הבניין.  בשונה ממוצרים חשמליים שיש לנו היום, דודים הם מוצר שלא נראה לעין ורק כאשר יש לנו תקלה, הטכנאי שעולה על הגג הוא גם זה שבודק את המוצרים בפועל. לכן זהו מוצר שעובד ולא רואים אותו אף פעם והוא גם לא עושה רעש.

דודי שמש לקהל הרחב

בעבר מוצרים אלו שימשו רק אוכלוסייה עשירה אבל היום כל אחד יכול להרשות לעצמו את המוצר החשמלי שנחשב היום כדבר בסיסי בבית.

נראה שמוצרים אלו משתפרים עם השנים ובקרוב איכות שלהם תהיה גבוה עוד יותר ממה שאנו יכולים לרקאות היום. מה שבטוח שהתחרות יוצרת הורדת מחירים בתחום והיום מחיר של דודי השמש הרבה יותר נמוך מאשר שהיה בעבר.

לפני הקיץ יש המון הזמנות של מוצר זה, כי בסופו של דבר הוא מוצר חסכוני אשר באופן קבוע, חוסך לנו הרבה מאוד כסף עקב חוסר שימוש בחשמל. אין צורך להפעיל את הדוד כי הקולטים מייצרים בעזרת השמש את האנרגיה הירוקה שמתורגמת לחום של המים.

כדאי מאוד לקנות את המוצרים של אנרגיה סולרית בחורף כי ייתכן שבמחיר שלהם יהיה נמוך יותר מאשר בתחילת הקיץ בו יש דרישה גדולה למוצרים הללו.