מזגן לא מחמם בבית

מזגן לא מחמם מה הסיבה ?

אחת התקלות הכי נפוצות בתחום תיקון המזגנים היא מזגן לא מחמם. בדרך כלל מדובר בתקלה שבסיסה במשהו שהשתבש במאייד, אותו חלק פנימי של המזגן שתפקידו להעביר חום בין האוויר שזורם בסוללה בתוך המזגן ובין גז הקירור שזורם בצנרת המזגן. לעיתים מדובר בתקלה במשאבת החום של המזגן שהבסיס שלה הוא בנזילות ורטיבות שיוצרים עובש ואבק בתוך חלל המזגן הפנימי. העובש והאבק יוצרים סתימות ובעיות שמונעות ויסות של אוויר חם או קר וכך מזגן לא מחמם או לא מקרר, בהתאם להוראה שאנחנו מבקשים ממנו לבצע.

מזגן לא מחמם בבית

כאשר מזגן לא מחמם חשוב מאד להתייחס לכך בחומרה ולא לדחות את הטיפול. הסיבה לכך היא שהעובש והלכלוך שהם בדרך כלל אלו שמשבשים את פעולת המזגן יכולים להיות סכנה בריאותית של ממש. הפעלת המזגן כשיש בו עובש, גם אם מזגן לא מחמם יכולה ליצור בעיות נשימתיות, אלרגיות ונזקים נוספים לאנשים בכל הגילאים, ולכן צריך לפתור את הבעיה מיד.

מזגן לא מחמם רק מקרר

אם יש לכם מזגן לא מחמם ורק מקרר הכתובת המיידית שלכם היא טכנאי מזגנים איכותי שמציע תיקון מזגנים מקצועי וטוב, באופן מהיר ככל האפשר. לא כדאי להסתמך על טכנאים שמנחים אתכם בטלפון או שדוחים את הביקור, אלא להזמין טכנאי שיכול להגיע באותו יום או בימים הקרובים, ולא להפעיל בינתיים את המזגן.

בדרך כלל הטכנאי יפרק את המזגן, יבצע ניקוי מקצועי וטיפול ברטיבות ויערוך בדיקות לוודא שאותו מזגן לא מחמם עובד כראוי ואינו מפיץ אבק ועובש לכל עבר. טיפול קבוע במזגן ובדיקות תקופתיות יוכלו למנוע את הבעיה הזו גם בבתים פרטיים וגם במקומות ציבוריים ומקומות עבודה. שירות תיקוני מזגנים איכותי ואמין יוכל לספק לנו פתרון בכל עת.