רכישת ליסינג בשביל הטיפולים

ברכישת רכב, אחת ההתלבטויות הגדולות שיש היא איזה רכב לקנות, האם זה יהיה רכב שמצאנו בעיתון או באינטרנט, רכב יד שנייה, או שאולי כדאי ללכת על רכב חדש מחברה או מחברת ליסינג. היתרון כשקונים רכב מחברת ליסינג הוא הרבה יותר גדול מכל מיני מובנים בעיקר כאשר מדובר על התלבטות כספית ועניין של הפשרות של פריסת תשלומים ולא תשלום מזומן.

כאשר קונים רכב מחברת ליסינג אפשר להיות רגועים ולדעת בוודאות שהרכב עבר טיפולים בזמן ונלקח רק אל מוסך מורשה ולא סתם למוסך חאפר שלא בהכרח יעשה את העבודה בצורה טובה ואיכותית ומקצועית. עם טיפול במוסך מורשה אפשר להיות בטוחים שהכול נעשה כמו שצריך וכשקונים רכב בחברת ליסינג אפשר להיות בטוחים שהרכב טופל ונבדק והיה תחת השגחה של אותה חברה כאשר הוא יצא מאותו מוסך מורשה מטופל.

ליסינג

מלבד העובדה שהטיפולים במוסך מורשה הם הרבה יותר מסודרים ועם הרבה יותר אחריות מאשר במוסך רגיל. חברת ליסינג נותנת לרוב אחריות על החלקים ומאפשרת לנו הלקוחות להיות מוגנים כאשר מדובר בביקורת וטיפולים מתאימים ובזמן של כל רכב ורכב שהם מוכרים.

כאשר חושבים על ליסינג לרוב חושבים על קנייה של רכב חברה, דבר שלא תמיד עוזר למכירת הרכב בהמשך, גם אם הוא טופל במוסך מורשה ונשמר בצורה אחראית וטובה. אך לא תמיד מדובר על קנייה של רכב חברה אלא לעיתים מדובר על רכישה של רכב מפרטי שחברת הליסינג רכשה כחלק מאופציית טרייד אין שבאה לעזרת שני הצדדים.

לסיכום, הרעיון הוא שלא תמיד כדאי לשלול על הסף רכישה של רכב מחברת ליסינג ולעיתים כדאי לשקול את העובדה שרכב מחברה כזו עבר את כל הטיפולים של מוסך מורשה והעובדה שאפשר לחלק תשלומים ולרכוש את הרכב בצורה קלה ונוחה יותר צריכה להיות יתרון גדול עבור הרוכש ולא בהכרח חיסרון או פחד מרכישת רכב חדש וטוב.