פתיחת סתימות

פתיחת סתימות בצנרת

במשך כמה ימים לא ירדו אצלנו מים במקלחת. ניסינו את כל סוגי החומרים המשמשים לפתרון של פתיחת סתימות אבל שום דבר לא עזר. ישנו חומר מצוין שעוזר גם להסיר שומנים ובין היתר מטפל בסתימה אבל הפעם הזו לא עזר.

כאשר קורה מצב שלא יורדים מים במקלחת, קודם כל לא צריך להיבהל. יכול להיות שהצטברה פסולת לאחר תקופה מסוימת והיא זו שלא נותנת למים לעבור. במקרים נדירים יש בעיה בצנרת כגון שבר וזהו מצב הרבה יותר מסובך ולפעמים דורש אפילו להרים בלטות במקלחת.

  • כאשר רוצים לבצע פתיחת סתימות, מומלץ לפני התהליך לבדוק את הדברים הבאים:
  • האם ישנה פסולת שחוסמת למים מעבר חופשי לצינורות הביוב.
  • כדאי לנסות חומרים אשר מסירים שומנים ועוזרים בבעיות של סתימה בבית
  • להשתמש במוצרים כגון פומפה אשר מצליחה ליצור לחץ על אזור הסתימה ובמרים רבים פותרת את הבעיות

פתיחת סתימות בצנרת

אינסטלטור פתיחת סתימות

כאשר לא מצליחים בכל השלבים שהוזכרו כרגע כדאי להזמין חברה מקצועית שתטפל בבעיה בצנרת.

אין ספק כאשר אין לנו אפשרות להשתמש במקלחת או בשירותים חייבים דחוף לטפל בבעיה ואין כאן וויכוח כי מדובר על מקרים חשובים שדורשים טיפול מיידי.

ישנם אנשים שמנסים לפתור את הבעיה בעצמם ולבסוף יוצרים נזק גדול מאוד שלא היה קודם לכן.

בעיות של אינסטלציה יכולות להיות מורכבות מאוד ודורשות מיומנות רבה . רוב המקרים מומלץ לא לבצע תיקון בצנרת בלי עזרה של עובד מקצועי בתחום. אפשר להתאפק כמה ימים עד הגעת מומחה לבית או במקרים מסויימים הוא מגיע אפילו באותו יום לטיפול בתקלה לכן אין בעיה מבחינת הזמן שמטפלים בתקלה של הצנרת.

מצב של סתימה קורה כמעט לכל אחד ולפחות פעם בחיים לכן אין מה להתרגש מהבעיה. תמיד יש פתרון וזהו מצב לא נעים אסבל זמני ביותר שמסתיים תמיד בהצלחה. לפעמים הסבלנות משתלמת, טיפול על ידי מומחה מונע בעיות נוספות בצנרת שיכולות להיווצר בעתיד.