מערכת שליחת sms

מערכת לשליחת sms לעסקים

שליחת מסרוני sms זה דבר שבשגרה אצל כולנו. אמנם שליחת הודעה פשוטה זו לשם התכתבות שגרתית יומיומית בין משפחה וחברים פחות נפוצה בגלל כניסתן של אפליקציות התכתבויות פופולריות כמו וואצאפ שעובדות על רשת האינטרנט, אך עדיין פרוצדורה זו פופולרית ביותר ובמיוחד בתחום ההתקשרות בין ספקי שירות וארגונים לבין אנשים פרטיים.

מי משתמש במערכת לשליחת מסרונים?

כפי שציינו, sms פחות נפוץ בימינו בין חברים ומשפחה בשל המעבר לאפליקציות התכתבות מתחרות, אך כאשר עסקים וארגונים ממשלתיים מעוניינים לשלוח מסרים ללקוח או לאזרח הם עושים זאת דרך שליחת הודעת sms מה שמחליף את הדפים הרבים שאנו מקבלים בדואר בגין כל פעולה ממשלתית או עסקית.

עסק שרוצה לשלוח קבלה ללקוח שרכש מוצר, קופת חולים או מרכז רפואי ששולחים תוצאות בדיקות או התרעה על תור רפואי שצפוי בקרוב הן דוגמאות איך גופים גדולים יכולים לעשות שימוש באמצעות מערכת לשליחת sms וליידע את המשתמשים בצורה מהירה, יעילה וחסכנית בדפים וניירת מיותרת.

מערכת שליחת sms

מה ניתן לעשות עם מערכת שליחת הודעות זו?

גוף גדול יכול לשלוח הודעה הבנויה מגוף טקסט גנרי ולו מקומות חסרים שבאופן אוטומטי מתמלאים בהם הפרטים האישיים של הלקוח כמו שם מלא ותעודת זהות. ניתן להוסיף שדות מותאמים אישית ללא שום הגבלה. כמו כן ניתן לסגנן הודעת מולטימדיה מעוצבת עם גופנים שונים. ההודעות יכולות להיות מתוזמנות על פי לוח זמנים שנקבע מראש על ידי החברה, הלקוח או בכל פעם שמתרחשת פעילות באתר האינטרנט של החברה, למשל. החברה המספקת את שירות המערכת לשליחת הודעות עבור הגוף הגדול מציעה לה מסד נתונים ענק ודינאמי בו כל פרטי הלקוחות הקיימים. מערכת שליחת ההודעות לוקחת את פרטי הלקוחות מרשימת תפוצה זו ושולחת את ההודעה לנמען.

מחירון עבור מערכת sms

כיוון שמטבע הדברים צפוי שיהיה שימוש מאסיבי ורב מאוד של שליחת הודעות ללקוחות רבים, חברות המספקות שירות זה מציעות לגופים עסקיים ולארגונים חבילה מוגבלת של הודעות. כל הודעה עולה כמה אגורות בודדות, כאשר חבילות עם כמות גדולה מאוד של הודעות המיועדות לגופי ענק (בדרך כלל מעל 50,000 הודעות) אז מחיר היחידה יורד הרבה פחות.