מזגני אינוורטר מומלצים

מזגן אינוורטר המלצות

בעיה ידועה ומוכרת בקרב קהל הצרכנים היא שפעמים רבות בבואם לקנות מכשירים חשמליים שונים הם נתקלים במונחים טכניים הנזרקים לחלל מבלי שיבינו כיאות מה משמעותם. גם במקרה של מכשיר מוכר ופופולארי כגון מיזוג אויר ישנם לא מעט מונחים טכניים שונים. אומנם גם אם לא הבנתם במדויק מהו מזגן מפוצל, הרעיון הכללי ידוע. מונחים אחרים כגון מזגן רצפתי או מזגן עילי מסייעים לנו בעזרת שמם התיאורי להקיש ממנו אודות משמעותם. אולם עדיין נותרנו עם מונחים בתחום מיזוג האוויר שאין לנו מושג מה פירושם. אחד מהם הינו מזגן אינוורטר.

אם אתם מחפשים כעת מערכת מיזוג אוויר חדשה לרכוש עבור ביתכם או העסק שלכם, כנראה שכבר נתקלתם במונח מזגן אינוורטר. במאמר שלפניכם ננסה להסביר מהו מזגן אינוורטר, במה הוא נבדל ממערכות מיזוג אויר אחרות, ומהן יתרונותיו עבור הצרכן הממוצע.

מזגני אינוורטר מומלצים

הטכנולוגיה של מזגן אינוורטר 2.5 כ"ס

מזגן אינוורטר הינו מזגן העובד בטכנולוגיה שונה ממזגנים אחרים. מהות השינוי הוא בכך שבמדחס של מערכת מיזוג אויר זו ישנו מנוע בעל מהירות משתנה. יכולת שינוי המהירות גורמת לכך שהמזגן יכול לשנות את תפוקת החשמל שלו.
ננסה להסביר זאת באופן פשוט יותר: במזגן רגיל, אנו בוחרים טמפרטורה רצויה. המזגן עובד במלוא הכוח, מאה אחוז תפוקה, כדי להגיע לטמפרטורה שביקשנו ממנו. מזגנים כאלו נכבים תוך זמן מה, היות והטמפרטורה המבוקשת הושגה, ומאוחר יותר נדלקים בשנית – שוב במאה אחוז תפוקה, כי האוויר התחמם בינתיים וצריך שוב להשיבו לטמפרטורה הרצויה. במילים אחרות, אין להם מצב ביניים, אלא רק תפוקה בניצול מלא או מצב כבוי של אפס אחוזי תפוקה.
מזגן אינוורטר הוא חכם יותר, מכיוון שהוא יכול לשלוט על אחוזי התפוקה שלו ולשנות אותם בהתאם לתנאי השטח. כך בוחר המזגן מתי צריך להתאמץ, מתי אפשר להפחית את מאמציו לחמישים אחוז או פחות, ומתי ניתן לפעול בתפוקה מינימלית, כי הטמפרטורה בחדר עונה על דרישותיו של המשתמש.

מזגן אינוורטר או רגיל ?

היתרון הגדול ביותר של מזגני אינוורטר הוא ביכולת השינוי של התפוקה, הגורמת מצדה לחיסכון בחשמל – מזגן אינוורטר אינו מתאמץ כמזגן רגיל, אלא יודע לשנות את תפוקתו בחוכמה ובכך לא לבזבז כמויות חשמל כה רבות. כתוצאה מכך יורד חשבון החשמל של המשתמש באופן ניכר בעשרות אחוזים מדי חודש. במדינה חמה שבה הוצאות מיזוג האוויר הן גבוהות, מדובר ביתרון ניכר ביותר.
יתרונות נוספים של מזגן אינוורטר נובעים מכך שפעולתו החכמה מצטיינת גם בקירור מהיר יותר של החלל, והתאמת הטמפרטורה לצרכיו של המשתמש באופן המיטבי ביותר. כמו כן, נהנה מזגן אינוורטר מאורך חיים גדול יותר וממנוע שקט מהרגיל.

השוואת מזגני אינוורטר

לפני שמחליטים איזה מותג או איזה דגם של מזגן אינוורטר נרכוש חשוב מאוד לעשות השוואה של כל הנתונים של כל דגם, היתרונות והחסרונות, ההתאמה לבית או למשרד שלכם והכל ביחס למחיר ורק אז לקחת החלטה איזה מזגן לקנות.