מזגן לא עובד

מאוורר מזגן לא עובד

אני לא יודעת אם אתם מסוג בני האדם שזקוקים שכל הזמן חם להם או לא, אבל אני כן כזאת ואני חייבת כל הזמן, ז"א 24 שעות ביממה מיזוג אויר, תמיד חם לי, ולא משנה מה מזג האוויר בחוץ, חורף, קיץ סתיו או אביב, מבחינתי תמיד שיידלק המיזוג אויר, אז בוודאי תצליחו לדמיין לעצמכם מה אני מרגישה שמהמיזוג אויר בעבודה שלי שווק חיים לכל חי, דהיינו מת.

זוועה ממש חמסין ואני לא מסוגלת לעבוד ככה, אני כל הזמן מזיעה ולא מצליחה להתרכז במשהו יותר מחמש דקות, כי מיד אני פתאום מרגישה שחם לי ולוהט, ועוד בפרט עכשיו שאנחנו בשיא העונה החמה, מילא בחורף (למרות שגם אז אני מדליקה קירור…) אבל עכשיו אני אגיד לכם עוד משהו שהוא כבר יסביר לכם בשלמות למה אני כל כך חייבת בדחיפות מיזוג אויר, פשוט כי המשרד שלי שוכן בחדר פנימי ללא חלונות, ללא משב אויר, כלום. מחנק.

מזגן לא עובד

מנוע מזגן לא עובד

ברגע שגיליתי שהמזגן שלי לא פועל מיד התקשרתי לחברת מזגנים שעשתה לי את המזגן במשרד, זוהי חברת מזגנים אמינה וגדולה, בעלת נסיון רב ומוניטין, ואני סמכתי עליהם, הם עושים כל מה שקשור במזגנים: התקנת מזגנים, תיקון מזגנים, מכירת מזגנים וכו', אז התקשרתי עליהם מיד כדי שיבואו בדחיפות לתקן לי את המזגן, אבל אתם בוודאי יודעים כמה זמן לוקח לטכנאים לבוא לתקן דברים שבורים ולאו דווקא מזגנים אם זה מקררים או מכונות כביסה, לא משנה מה, תמיד לוקח להם כמה ימים עד שהם באים, אפילו אם הם חברת מזגנים המוצלחת ביותר שיש. ובימים האלה נמסתי.

בסוף הם באו, עבדו, קדחו, לכלכו, דפקו, הזיזו, סולמות, חוטי חשמל, בזבזו לי יום עבודה שלם, עשו רעש ובלאגן ו…. בסוף לא תיקנו לי את המזגן, חשבתי שחלילה קורה לי משהו, הם הבטיחו שיבואו למחרת עם חלק מסוים שחסר להם ויפצו אותי על הסבל הרב, אני התקשרתי לבוס שלי, הסברתי לו שאני לא יכלה לעבוד ללא מיזוג אויר, בתוך לכלוך ובלאגן, ואני עוזבת מוקדם את העבודה הוא הסכים. למחרת הם הגיעו ותיקנו לי ולא הייתי צריכה לשלם למרות שכבר פג תוקפו של האחריות, חברת מזגנים טובה או לא???

זה היה סיפור קטן על התקנת מזגנים וכל מה שקשור לנושא, בתפילה שאתם לא תזדקקו לאף חברת מזגנים שתתקין לכם מיזוג אויר, כי אין כמו אויר צח אמיתי.