חתונה בסגנון ישן

חתונה בסגנון אחר

כולנו רוצים שיום החתונה ייזכר לנצח. איך תבטיחו חתונה בלתי נשכחת? אין אירוע יותר רומנטי מחתונה של איש ואישה שמתחילים את דרכם. אבל הפקת חתונה היא עניין תובעני ולכן חשוב להיכנס אליו עם הכנה מתאימה. לכן כהתחלה זה הזמן הכי טוב לקרוא את המדריך הקצר לבחירת מקומות לאירועים. מחפשים אירוע על הים? כל מה שרציתם לדעת ממתין כאן רק לכם:

תכנון חתונה דורש זמן ומחשבה מצדכם, כבר מבחירת מועד חתונתכם ועד צבע מפות השולחן. למרות זאת, הדבר החשוב ביותר עוד טרם התכנון הוא סגירה עם גן אירועים מתאים.

חתונה בסגנון וינטג

כיצד להחליט על הפקת אירועים בסגנון ישן ?

ראשית תחמו לעצמכם תקרה כלכלית שהולמת את כיסכם עוד בטרם אתם עוברים לשלב הבא. קחו בחשבון, שמחירי גני אירועים עשויים להיות שונים באופן משמעותי בהתאם למיקום למספר האורחים תוספות של פרטים וגם שם האולם.

מומלץ שתבחרו את האולם שלכם אחרי שניפיתם אפשרויות שונות וביקרתם באולמות אחרים בשביל לספוג מהתחושה והשירות שבהם. בסוף התהליך הזה, תצטרכו לבחור בהתבסס על הרגשתכם בלבד. אוהבים? שיהיה בשעה טובה, תמו החיפושים. לא מתלהבים? אין מה לדאוג, בסוף תמצאו.

חתונה בסגנון וינטג

אולם האירועים בו תחגגו את האירוע הוא בעצם כרטיס הביקור. אירוע שלא מתקיימים בו תחושה טובה והשקעה ב פרטים נלווים ועיצוב, יכול לפגום בהנאה של האורחים וגם שלכם ולהפוך את החגיגה ממאורע בעל ערך למאורע שלא תוכלו לשכוח – ולא לטובה.

דבר נוסף שדורש התייחסות הוא נגישות המוזמנים. לא הגיוני לחגוג במקום שרחוק למרבית המשתתפים, שכן אחרת יבקשו חלקם לוותר על הגעתם. מצב בעיתי שבאפשרותכם למנוע בעזרת מעט תשומת לב.