הובלות דירה בזול

הובלות דירה מחיר

בארצנו הקטנה מעברי דירה הם דבר נפוץ מאוד. מה לעשות נודדים ללא סוף וכל אחד מאתנו מכיר היטב את החיפוש אחרי חברות הובלות דירה, ניסיונות טובים יותר ופחות טובים, חוויות נעימות יותר וחוויות פשוט גרועות שלא נרצה לזכור וכמובן לא נמליץ על חברות הובלה מסוג זה.

בכלל מעבר דירה הוא מסובך למדי, בלי קשר להובלת הדירה, הרי יש לשנות את הכתובת במשרד הפנים, לעדכן את הבנק, אם יש תיבת דואר אז להתאימה למצב החדש, קופת חולים ועוד.

בכל הקשור להובלת דירה עצמה, הכל תלוי בחברת הובלות דירה שהזמנו. ישנם חברות הובלות שמגיעות אלינו ואורזות את החפצים שלנו לקראת המעבר, בין אם ביום ההובלה או יום יומיים לפני. ישנם חברות הובלה שלא מציעות את השירות אפילו בתשלום נוסף, הן רק מתעסקות במעבר של החפצים/רהיטים וזהו.

שירותי הובלות דירה בזול

שירות הובלות דירה

במקרה האחרון של שירות הובלות, אתם אחראים לארוז את הכל, ולדאוג להגן על הרהיטים שלכם, חפצים שלכם. נכון שאולי תחסכו לא מעט כסף אם תעשו זאת בעצמכם, אבל הסיכוי שכל חפץ ייצא ללא פגע הוא קלוש, הרי אתם לא אנשי מקצוע, אם החלטתם לעשות את העבודה בעצמכם, הרי המטרה הייתה אך ורק לחסוך כסף, בלי יותר מדי מחשבה, וחבל כי במרבית המקרים מצטערים על כך רק לאחר הנזקים.

כל זה אפשר לחסוך אם מזמינים חברת הובלות דירה מנוסה ושמציעה שירותי אריזה של תכולת ביתכם. נציגי החברה יגיעו לביתכם וידעו במעט מאוד זמן, מהם חומרי האריזה שהם זקוקים להם לארוז את כל התכולה למעבר הדירה.

ארגון ופירוק זה חלק מהעבודה במקרה זה, ולא צריך להיות גאון כדי להבין שבן אדם אחד או שניים לא יכולים ללא ניסיון, לא באריזה, לא בפירוק רהיטים ולא בארגון וסדר יעיל למעבר הדירה, פשוט הצטרכו ימים שלמים של עבודה ועדיין לא יצליחו להגיע לרמת הביצוע של אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחומים אלה.

כמובן בעת פירוק רהיטים, אריזת חפצים באופן עצמאית אין ביטוח, שברתם, הרכוש ניזוק באיזשהו צורה, אין לכם למי להתלונן. לעומת זאת חברות הובלות דירה מבוטחות נגד כל נזק שייגרם לחפצים שלכם וכאן יתרון גדול על מנת לשמור על שקט נפשי ולמנוע הוצאות כספיות מיותרות.

לסיכום, בעת מעבר דירה, עשו טובה לעצמכם, תזמינו חברת הובלות דירה אמינה ועם ניסיון רב, על תסמכו לא על עצמכם במצבים אלה ולא על חפרים המנסים "לעשות קופה על הגב שלכם".