אינסטלטור 24 שעות

מציאת אינסטלטור באמצע הלילה

חיפשתי באינטרנט טלפון של אינסטלטור 24 שעות כיוון שהשעה היתה אז, 03:30.בטח אתם לא מבינים מה נפל עלי שרציתי להזמין אינסטלטור דווקא בשעה הזאת של היממה, העניין הוא כזה – אנחנו מחליפים דירה עם משפחה למשך שבוע שלם, ובדיוק היום, עכשיו אני רואה שיש לנו נזילה רצינית בשירותים, אני ממש לא יכולה להביא את המשפחה לבית שלנו בצורה כזו, לכן אני חייבת (!) להזמין אינסטלטור ברגע זה. ואני ממש מודה לאל שיש כזה מושג של אינסטלטור 24 שעות כי אחרת אני ממש לא יודעת מה היינו עושים.

אינסטלטור 24 שעות

מצאתי טלפון של אינסטלטור אחד שעובד 24 שעות אבל אני לא ידעתי אם הוא אחד שאפשר לסמוך עליו או שהוא יבוא יעשה קולות של עובד ואחרי יומיים שוב תהיה אותה נזילה.. זאת היתה ממש דילמה גדולה אצלי מה לעשות, אני חשבתי לעצמי שכדאי לי עוד קצת לשבת על האינטרנט ולברר עוד על אינסטלטור 24 שעות שאפשר לסמוך עליו, אולי לברר בפורומים כדי לדעת שאני לוקחת אינסטלטור טוב.

אינטסטלטור 24 שעות להצלה

השעה כבר מאוד התאחרה ומצאתי טלפון של אינסטלטור מסוים, התקשרתי אליו ואמרתי לו את הכתובת בה אני גרה וממש תוך דקות ספורות הוא כבר היה אצלי, לא הבנתי איך זה יכול להיות והוא אמר לי שהוא פשוט גר כמה רחובות ממני, ממש כמה דקות הליכה הוא אפילו לא לקח את הרכב שלו אלא צעד ברגל. לי זאת היתה ממש סיעתא דישמיא גדולה כי ממש כמה שעות אחר כך כבר היינו צריכים לצאת והיה לי עוד הרבה דברים לעשות.

תוך 20 דקות בערך הוא גמר לעבוד וראיתי שהוא עשה עבודה טובה ושלא עוד כמה ימים שוב נצטרך לקרוא לאינסטלטור כי שוב ישנן נזילות. אחרי שגמר לעבוד כבר בקשתי ממנו לתקן עוד אי אלו דברים קטנים שחיכו שמישהו יבוא ויתקן אותם, וכך כבר ניצלתי את ההזדמנות..

לסיכום:
אני ממליצה לכל מי שצריך באופן פתאומי אז לא, לא להתעצל ולחפש טלפון של אינסטלטור 24 שעות כי הוא עובד בכל שעה, וזה שווה את זה!!