איך עובד דוד שמש ?

התקנת דוד שמש

אני לא יודעת מה איתכם, אבל דודי שמש ותיקון של דוד שמש מעולם לא נראו לי כמו משהו שאני יכולה לעשות בעצמי. ומי מאתנו חושב שהוא יצטרך ביום מן הימים לבצע תיקון של דודי שמש על גג הבית שלו? נכון, אז גם אני לא ממש חשבתי על זה.

לתקן דוד שמש זה משהו שבכלל לא היה אצלי בלקסיקון. ואיך בכלל אני אמורה לדעת איך לתקן אותו?

אז מעשה שהיה כך היה. שמתי לב שבמשך תקופה יחסית ארוכה, ולא משנה כמה זמן חיממנו את דוד השמש, המים היו יוצאים קרים או פושרים במקרה הטוב. בהתחלה לא חשדתי, חשבתי שהיה יום אפרורי ואולי הייתי צריכה להדליק את הדוד קצת יותר זמן. עברו כמה ימים ושוב לא הייתה השפעה של חום על דוד שמש אצלי בדירה. הפעם הדלקתי את הדוד למשך זמן קצת יותר ארוך- ושוב, כאילו אין דודי שמש אצלי בדירה או בעולם כולו- המים היו קרים כקרח. התלבטתי מה עושים במקרה כזה? האם זה משהו אשר אני יכולה לפתור בכוחות עצמי או שאני צריכה להזמין טכנאי דודי שמש מקצועי שיטפל לי בדוד השמש.

איך עובד דוד שמש ?

מתקין דוד שמש דחוף

הלכתי על האופציה השנייה. לתקן דוד שמש בעצמי זו ממש לא אופציה מבחינתי. אם כבר- אני יכולה רק להרוס (מקרה קלאסי של שתי ידיים שמאליות).

בצר לי, הלכתי לחפש טכנאי דודי שמש שאולי יודע מה הוא עושה- כי אני ממש לא. חיפשתי וחיפשתי ובסוף מצאתי טכנאי דוד שמש שהיה יכול גם להגיע אלי במהירות ולטפל בדוד השמש בדירה. טכנאי הדודים היה נחמד להפליא ועזר לי מאוד. הוא הגיע במהירות וטיפל בתקלה במהירות, אבל היו לו כמה מסקנות חשובות מאוד מבחינתי ומבחינת הטיפול השוטף שלי בדוד השמש אצלי בדירה.

טכנאי דוד שמש

טכנאי הדודים הסביר לי שהצטברה אבנית על דוד השמש בדירה, וזה מה שמנע ממנו לתפקד כמו שצריך. באופן כללי, כך הוסבר לי על ידי הטכנאי, חייבים לבצע טיפול נגד אבנית בתוך דודי שמש כדי להימנע מפגיעה בהם.

אז עכשיו, אחרי דוד שמש תקין ומקלחת חמה ונעימה, כל מה שאני רק יכולה להגיד לכם זה – תשמרו על דודי השמש שלכם.