פיצוחים בריאים

ישנם פיצוחים רבים שמהווים עוד תוספת בריאה לגוף שלנו. הם מלאים בסיבים תזונתיים ובשומנים בריאים ומספקים לגופנו מגוון רחב של רכיבים תזונתיים אשר עוזרים לו לתפקד בצורה הטובה ביותר. על מנת ליהנות ממלוא התכונות הטובות של פיצוחים ישנה עדיפות לאכול אותם כאשר הם טבעיים ולא קלויים אז אחוזי השומן האיכותי שבהם יורדים. ניתן לשלב אותם במהלך הארוחה, לנשנש אותם בין הארוחות או להכניס אותם כתוספת לסלט. חיי המדף הארוכים שלהם מאפשרים להם להיות זמינים ונגישים לנו תמיד מה שהופך את הצריכה שלהם לקלה ונוחה.

פיצוחים בריאים

סוגי פיצוחים בריאים

  • לפיצוחים ישנה תרומה רבה לתזונה שלנו כיוון שהם מקור מצוין הן עבור שומנים והן עבור חלבונים. הם מצוינים בעיקר עבור כל מי שאינו צורך חלבון מן החי ומחפש אחר דרך חלופית לדאוג לגופו. ישנם מגוון סוגי פיצוחים אשר מוסיפים רבות לתפריט היומי:
  • אגוזי מלך- אגוזי מלך עשירים באומגה 3 ולכן הם מומלצים מאוד לשיפור תפקודו של הלב וכן כלי הדם. כמו כן יש בהם כמות נכבדה של מגנזיום, ברזל וסידן. כמו כן ידוע כי צורת האגוז דומה לצורתו של המוח ועל כן נחשב כיעיל לו.
  • אגוזי ברזיל- אגוזים אלו עשירים בשומנים חיוניים, חלבון, סידן, ויטמין E ועוד. כמו כן, הם מיוחדים מאוד כיוון שיש בהם כמות גבוהה של סלניום הנחשב לנוגד חמצון ויש לו תכונות אנטי סרטניות שהופכות את הצריכה שלו לחשובה מאוד.
  • שקדים- בשקדים כמות גדולה מאוד של סידן ולכן הם טובים מאוד לטיפול באוסטיאופורוזיס. כמו כן הם עשירים במגוון רחב של סיבים תזונתיים וויטמינים אשר בזכותם הצריכה שלהם הופכת יעילה מאוד לגוף.

צריכת פיצוחים בריאים

בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים מחפשים אחר דרכים מגוונות לצרוך מזון בריא ואיכותי יותר לגוף שלהם על מנת לעזור לו לתפקד כראוי. פיצוחים בריאים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת כיוון שהם גם מספקים מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים והם גם טעימים מאוד. הצריכה שלהם קלה ונוחה וניתן לאכול אותם בכל זמן ובכל מקום. הם שומרים על בריאותו של הגוף במגוון דרכים ומספקים לו את כל הערכים התזונתיים לו הוא זקוק.

1Blog

תוכן עניינים